Nei
Sliter med begge beina. Den ene er vond under fotsålen å den andre har jeg en vond kul på så klarer ikke ligge på den siden![]()
uff det var dumt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei
Sliter med begge beina. Den ene er vond under fotsålen å den andre har jeg en vond kul på så klarer ikke ligge på den siden![]()
Kjører han eller reiser kollektivt? For blir litt imponert om han tok den med på bussen uten å tenke over det liksom![]()
Tror ikke det :/uff det var dumter det noe å gjøre med det?
Vi slipper å tenke på bleier i bhg til guttungenhehe. Betaler jo for det da
![]()
Ja, det er bra!Uff slike mårninger er ikke noe serlig neimen det går nok bra skal du se
![]()
de skifter heldigvis fort humør
![]()
Ja, det er innmari kjipt! Godt det ikke bare er oss.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å kunne hente han og gi han verdens største kosMen da har han sikkert glemt det for lenge siden
![]()
Ja, det blir veldig godtHuff ja det er ikke noe særlig nei:/ Av og til blir det jo bare sånn desverre.
Blir ekstra godt å hente han og se han senere i dag igjen da.
Her var det masse grining ved levering i barnehage i dag![]()
Den pleier desverre det i oss mødreJa, det er bra!Han leker nok og koser seg nå, vil jeg tro!
Men den der ekle følelsen sitter ganske lenge i meg altså..
Dem bli jo detNeida. Barna blir jo fine på bilde uansett så![]()
Ja både kjedelig og en god unnskyldningKjedelig når det ikke er plass men er en god unskyldning![]()
Ja det skal jeg virkeligtrenger det kjenner jeg for der verker enormt
![]()
Akkurat i dag gleder jeg meg enormt til å bli ferdig
Hmm.. Godt spørsmål! Må si jeg syns det er innmari bra premier her da. Men kanskje koppholder til vogna? Det ønsker jeg meg nemligOm dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da?
![]()
Ja det får viJa både kjedelig og en god unnskyldninger sol da, så det tørker nok fort
![]()
Det er dager som er verre enn andre ja, kjenner at det blir tyngre og tyngre. Så får satse på at de neste ukene går like fort som det har gjort hittil![]()
Haha, nei det forstår jeg ikke hvordan han klarte detJa det er akkurat det jeg virkelig ikke skjønner! For når han går fra barnehagen må han først gå et lite stykke til toget, jeg kan ikke skjønne at det er plass til den digre pakken i sekken hans, så han gikk med den i hånda? og så tok han TOGET til jobb. Skjønner det virkelig ikke![]()
Du får opprette egen tråd på det vettu!Om dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da?
![]()
1.klasse her og. Trinnbilder i dag, portrett i morgen. Så spent på disse bildene for å si det sånnForhåpentligvis så sier de at de må vaske seg
![]()
Haha, nei det forstår jeg ikke hvordan han klarte dettenkte bare den lå i bilen eller noe, for da kunne jeg fint ha glemt det og
hehe
Ja set er igrunn detDet er jo kjekt![]()
Haha. Burde han ha merket før jamen men. Ikke alltid like lett
![]()
Hehe, var han ekstra trøtt i dag?ja det hadde ikke vært så rart![]()
Hehe, da er det ikke så krisemin blir ofte kjempesur når vi må bytte bæsjebleie
og det er fler ganger om dagen ofte
hehe.
Nei vet du, det har vi igrunn ikke begynt så mye med enda. Setter vi han på do så sitter han i to sekunder, så "ferdig"hehe. Men spør han så setter jeg han på do
tenker at han ikke er klar siden han ikke vil sitte ser lenger kanskje? Dere da?