Skravletråd

Helt klart. Kos det.
Hun er veldig ok hun jeg går til:)

I morra skal jeg på ul, der gruer jeg meg mer kjenner jeg...
Hos oss er det tre ulike som bytter på, så jeg har flere å gå til:P vet aldri hvem jeg kommer til. Hehe. Alle er ålreite da heldigvis:)
Åå, noe spesielt du tenker på? Vi skal på ul i midten av september omtrent, men gruer meg ikke sånn som jeg gjorde til oul.

Hehe fare for det ja. Men passer ikke lærerne på da??
Tror ikke de har tid til å følge opp at alle skifter og hva de evt skifter til, nei. Og ble sp stress for å komme tidsnok på skolen idag, åå hadde ikke kommet til å få tid til å gitt beskjed heller. Så det får bare bli som det blir, ingen krise heller :)

Helt vanlig kontroll ja - men vet jeg kommer til å få litt pes, glemte å ha med morgenurin ><

Var visst litt sløv når jeg sto opp
Glemte det en gang her i sommer, og da ga det utslag på sukekr i urin og måtte ta glukosebelastningstesten... Bare sånn at du er forberedt på at noe kan gi utslag kanskje...

Huff..:( fikk en skikkelig dårlig start på dagen idag. Lillemann lagde skikkelig leven rett før vi skulle ut døra, jeg ble sint og det ble bare stress. Kom heseblesende akkurat i tide, men da var det ikke særlig gøy å måtte skille lag :( Hater når det blir sånn...

Satte deig jeg, så blir senkveld på meg. Seksåringen har begynt å ta med nesten hele matpakka hjem, så må være kreativ med innholdet. Så da blir det et ost og skinke horn i matpakka i morgen. I tillegg til en brødskive, mandler og gulrøtter. Det som bruker være borte fra matpakka er mandlene og grønnsakene og kanskje en halv brødskive. Han får ,at på sfo og sier han spiser en del der da, heldigvis.

Han har gått 200gram ned siden sist jeg veide han, så må få i han næring på et eller annet vis.
Oj, så flink! Hvor sent ble det?:)

Idag skal lillemann fotograferes på skolen. "Problemet" er bare at han skal ha gym først. Sender med han en fin skjorte, men lurer fælt på om han kommer til å huske å bytte:p ellers blir det vel skolefoto i gymklær :D
Hvilken klasse? Det er jo dårlig planlagt av skolen da! Her skal de ta bilder i første time i dag. Men det er portretter først i mårra og da taes det utover dagen. Blir det etter lunsj ser jeg for meg matflekker i ansiktet og melkebart ;)

De sa i Bhg i går at lillegutt trengte bleier, fikk melding nå at sambo hadde tatt bleiene med på jobb. Hvordan er det mulig :p en hel stor pakke med rema 1000 bleier, den er ikke liten liksom!! Haha.. Han er så fjern.... :D
Kjører han eller reiser kollektivt? For blir litt imponert om han tok den med på bussen uten å tenke over det liksom ;)

Huff..:( fikk en skikkelig dårlig start på dagen idag. Lillemann lagde skikkelig leven rett før vi skulle ut døra, jeg ble sint og det ble bare stress. Kom heseblesende akkurat i tide, men da var det ikke særlig gøy å måtte skille lag :( Hater når det blir sånn...
Det er kjipt. Har noen sånne dager vi og altså, så du er ikke alene :)

De sa i Bhg i går at lillegutt trengte bleier, fikk melding nå at sambo hadde tatt bleiene med på jobb. Hvordan er det mulig :P en hel stor pakke med rema 1000 bleier, den er ikke liten liksom!! Haha.. Han er så fjern.... :D
Vi slipper å tenke på bleier i bhg til guttungen:D hehe. Betaler jo for det da:p

Det er kjipt. Har noen sånne dager vi og altså, så du er ikke alene :)
Ja, det er innmari kjipt! Godt det ikke bare er oss.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å kunne hente han og gi han verdens største kos:) Men da har han sikkert glemt det for lenge siden:P

Uff, det er ikke noen god følelse. Men det går nok bra likevel:)

Hvilken klasse? Det er jo dårlig planlagt av skolen da! Her skal de ta bilder i første time i dag. Men det er portretter først i mårra og da taes det utover dagen. Blir det etter lunsj ser jeg for meg matflekker i ansiktet og melkebart ;)
1.klasse så er jo litt årlreit med et fint bilde på første fotografering! Men men, det får bare bli som det blir. Sikker på at papaen Syns det blir like fint med fotball skjorta på, på bildet:D
Hehe. Ja jeg og tenkte på det med måten, men de må vel kunne be barna vaske seg i ansiktet før fotograferinga hvis de har mat i ansiktet liksom?? Vi fikk liksom ikke no tidspunkt på det, bare at det skulle gjøres I løpet av dagen

Ja, det er innmari kjipt! Godt det ikke bare er oss.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å kunne hente han og gi han verdens største kos:) Men da har han sikkert glemt det for lenge siden:p
Det er fint med barn, det går fort over :)

Usj - ikke noe gøy verken for han eller deg :/

Sover ca 6 I snitt til vanlig og funker fint det - men vet jeg burde være litt flinkere nå før termin. Kan ikke klage over å være døtrøtt når jeg ikke husker å komme meg I seng :p

Nei, men han var i grunn i godt humør da. Så det hjelper jo på:P

Hehe nei er liksom det. Ja. blir spennende om det kommer en sovebaby elr ei. Det har iallefall jeg lite troa på:P

Back
Topp