Skravletråd

Kjører han eller reiser kollektivt? For blir litt imponert om han tok den med på bussen uten å tenke over det liksom ;)

Ja det er akkurat det jeg virkelig ikke skjønner! For når han går fra barnehagen må han først gå et lite stykke til toget, jeg kan ikke skjønne at det er plass til den digre pakken i sekken hans, så han gikk med den i hånda? og så tok han TOGET til jobb. Skjønner det virkelig ikke :P

uff det var dumt :( er det noe å gjøre med det?
Tror ikke det :/

Mistenker senebetendelse under foten :( hatt det før å det er veldig likt nå .
Å den kulen mente legen var en fettkul. Men i går begynnte den å bli veldig vond å har en sviende følelse. Så hver gang noe er borti så gjør det sykt vondt :(
Å vær gang jeg snur meg å havner på den siden så våkner jeg av smerte :(

Ja, det er innmari kjipt! Godt det ikke bare er oss.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å kunne hente han og gi han verdens største kos:) Men da har han sikkert glemt det for lenge siden:p

Tror de fleste opplever sånne dager når de har litt større barn :) Det er ikke mye gøy nei, men de glemmer det mye fortere enn oss, min opplevelse av det i alle fall :)

Huff ja det er ikke noe særlig nei:/ Av og til blir det jo bare sånn desverre.

Blir ekstra godt å hente han og se han senere i dag igjen da.

Her var det masse grining ved levering i barnehage i dag:(
Ja, det blir veldig godt:)
Ååå:( Ikke no gøy å gå fra gråtende barn i bhg ♥♥Har mer enn en gang selv måttet tørke en tåre etter å ha forlatt han mens han var lei seg

Kjedelig når det ikke er plass men er en god unskyldning :)

Ja det skal jeg virkelig :) trenger det kjenner jeg for der verker enormt :o

Akkurat i dag gleder jeg meg enormt til å bli ferdig
Ja både kjedelig og en god unnskyldning:P er sol da, så det tørker nok fort:)
Det er dager som er verre enn andre ja, kjenner at det blir tyngre og tyngre. Så får satse på at de neste ukene går like fort som det har gjort hittil:D

Ja det er akkurat det jeg virkelig ikke skjønner! For når han går fra barnehagen må han først gå et lite stykke til toget, jeg kan ikke skjønne at det er plass til den digre pakken i sekken hans, så han gikk med den i hånda? og så tok han TOGET til jobb. Skjønner det virkelig ikke :P
Haha, nei det forstår jeg ikke hvordan han klarte det:P tenkte bare den lå i bilen eller noe, for da kunne jeg fint ha glemt det og:P hehe

1.klasse her og. Trinnbilder i dag, portrett i morgen. Så spent på disse bildene for å si det sånn :) Forhåpentligvis så sier de at de må vaske seg :)

hm lurer på når min skal ta, ikke hørt noe om det :)

Hehe, da er det ikke så krise:p min blir ofte kjempesur når vi må bytte bæsjebleie:p og det er fler ganger om dagen ofte:eek: hehe.
Nei vet du, det har vi igrunn ikke begynt så mye med enda. Setter vi han på do så sitter han i to sekunder, så "ferdig":p hehe. Men spør han så setter jeg han på do:) tenker at han ikke er klar siden han ikke vil sitte ser lenger kanskje? Dere da?

min sitter på do hver morgen når han står opp :D gjort siden 10 mnd, tidlig ute vi kanskje :P han tisser og bæsjer :P

Back
Topp