Skravletråd

Satte deig jeg, så blir senkveld på meg. Seksåringen har begynt å ta med nesten hele matpakka hjem, så må være kreativ med innholdet. Så da blir det et ost og skinke horn i matpakka i morgen. I tillegg til en brødskive, mandler og gulrøtter. Det som bruker være borte fra matpakka er mandlene og grønnsakene og kanskje en halv brødskive. Han får ,at på sfo og sier han spiser en del der da, heldigvis.

Han har gått 200gram ned siden sist jeg veide han, så må få i han næring på et eller annet vis.

Satte deig jeg, så blir senkveld på meg. Seksåringen har begynt å ta med nesten hele matpakka hjem, så må være kreativ med innholdet. Så da blir det et ost og skinke horn i matpakka i morgen. I tillegg til en brødskive, mandler og gulrøtter. Det som bruker være borte fra matpakka er mandlene og grønnsakene og kanskje en halv brødskive. Han får ,at på sfo og sier han spiser en del der da, heldigvis.

Han har gått 200gram ned siden sist jeg veide han, så må få i han næring på et eller annet vis.
Så heldig han er spm får med seg horn da :D
Flink du er :D

Håper ikke natta fortsetter sånn her, har allerede vært oppe to ganger etter jeg la meg for å inn til guttungen som gråt. Begynte før jeg la meg og, spørs om han drømmer litt<3 går over så fort jeg kommer inn i rommet, enda han er i søvne og ikke ser meg. Forberedelse til nattevåk:P hehe

God natt! I morgen er det legetime og et nytt møte på skolen i forbindelse med foreldremøtet på onsdag.

Da begynner en relativt slitsom dag.
Først en time på sykehuset kl 8 til kvinneklinikken
Så møte en arbeidskollega, skulle få noen klær til mini
Hjem å begynne å sortere klær
Lunsj:)
Andre time på sykehuset 14.30 på gyn
Handle middag, hva???
Hjem prøve å slappe av litt:)

Håper alle får en flott dag:)

Da begynner en relativt slitsom dag.
Først en time på sykehuset kl 8 til kvinneklinikken
Så møte en arbeidskollega, skulle få noen klær til mini