Høres lurt utJa, av erfaring vet jeg at det fort går med en helgedag, fra formiddag til ettermiddag, avbrutt av litt mat og slikt så klart.
Derfor venter jeg 2-3 helger, til jeg har en planløs helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt utJa, av erfaring vet jeg at det fort går med en helgedag, fra formiddag til ettermiddag, avbrutt av litt mat og slikt så klart.
Derfor venter jeg 2-3 helger, til jeg har en planløs helg![]()
Joda bare litt trøtt etter å hatt kompis på overnattingEr ikke Kb i form heller??![]()
Noe positivt er det jo selvsagt med fødsel. Ihvertfall hvis familien har litt reisevei også
.
Så bra hun ihvertfall får til mating nå og vekten er fin. Her var det også mye styr med mating i starten og misfornøyd helsesøster. Nå veide han 8400 akkurat på 8 måneders kontroll
![]()
Vi skal ha lammestek med fløtegratinerte poteterHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Fischer price, monkeybouncerHvilken vippestol har du?
Prøvde vår først igår![]()
Han sovna fort i den da...men greit å ikke måtte la han ligge rett på gulvet hele tiden![]()
Hva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
SpennendeMannen ville kjøpe truser til meg idag så er veldig spent på hva han kommer med![]()
![]()
Vi skulle egentlig grille, men nå er jeg usikkerHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Tja. Bare litt sentimental. Men det går vel over...Å, har det skjedd noe?
Høres godt utMhmPrøver, så venter på ostesmørbrød som samboeren lager
![]()
Lasagne med salatHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Det måtte vi ogEr vel ofte sånn at man ser mer etter man flytter inn. Her måtte vi brått drenere pga vann inn i kjelleren![]()
Her blir det pulled porkHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Bedre med stolen da ja
Her har jeg brukt vogna som står rett utenfor badet
Oppskrift og oppskrift...Nam!
Har du en god oppskrift på søtpotetpureè?
FornuftigNeiser på sinnasnekkern. Vi har såpass selvinnsikt at vi skjønte at det ikke var aktuelt. Kjøpte er hus som vi ikke trenger å gjøre noe med, annet enn det estetiske.
Eneste jeg har gjort så langt er å male to romnoe jeg aldri har gjort før. Men jammen gikk det ikke bra
![]()
Blir første gangen jer også..stått i ovnen siden kl.8 i morges![]()
Var det mye som måtte gjøres?Fornuftig![]()
Vi har leid inn endel folk og gjort resten selv![]()