Du må stramme han opp litt!Ja skulle prøvd det
Gubben min !
Det er så irriterende !
Skulle møte en kompis i dag men plutselug hadde kjæresten hans bestemt at de skulle på besøk så da ble det sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må stramme han opp litt!Ja skulle prøvd det
Gubben min !
Det er så irriterende !
Kjekt med egne meningerDu må stramme han opp litt!
Skulle møte en kompis i dag men plutselug hadde kjæresten hans bestemt at de skulle på besøk så da ble det sånn
Sov godt og drøm søttNei, på tide å sove litt![]()
Tenker det er viktig for at man skal føle seg inkludert, at alle får tilbud om slike grupper ca på likt.Ja det ernok lurt
Tusen takkSov godt og drøm søtt![]()
Ja sant det, men sorgen for storesøster har kommet opp og jeg bare klarer ikke å prate med de vennene som har dyttet meg vekk en å være her. Av de gravide og å se bilder og statusene...Har mine aborter i baggasjen jeg også, men tenker at det får vi forholde oss til, uten at det går ut over barna vi allerede har, og ut iver uskyldige venner som tilfeldigvis har blitt gravide med dårlig timing for oss.
Det hørtes godt utTakkhu ble veldig fornøyd hu som skulle ha den
Bløtkake, med jordbær syltetøy og krem
Vi har skygge (tror jeg ja) på stue og kjøkken.
Se der. Bare åpning har allerede ballet på seg![]()
Klager ikke på det neiSå luksus da![]()
Er vel ofte sånn at man ser mer etter man flytter inn. Her måtte vi brått drenere pga vann inn i kjellerenJa, vi er møkklei. Viste jo ikke at det var så ille da vi kjøpte det. Da hadde vi hatt en litt annet taktikk.
Dere som har kjøpt?Hvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg![]()
Du må stramme han opp litt!
Ja jeg tror ikke han gjør det igjenDet hørtes godt ut![]()
Da har du bomma litt altså. Himmel
Veldig fornuftig![]()
NeiDere som har kjøpt?
Kan være greit å ha litt peiling, men mange tips å få om man er litt handy av seg da![]()
HeisannGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Da var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()
Det er veldig kjekt jaKjekt med egne meninger![]()