Skravletråd september

Har mine aborter i baggasjen jeg også, men tenker at det får vi forholde oss til, uten at det går ut over barna vi allerede har, og ut iver uskyldige venner som tilfeldigvis har blitt gravide med dårlig timing for oss.
Ja sant det, men sorgen for storesøster har kommet opp og jeg bare klarer ikke å prate med de vennene som har dyttet meg vekk en å være her. Av de gravide og å se bilder og statusene...

Vi har skygge (tror jeg ja) på stue og kjøkken.
Se der. Bare åpning har allerede ballet på seg;)

Syns egentlig skygge er penere, men greit å ha samme i hele stua:)
På kjøkkenet er det slette vegger, og slike flisplater mellom skapa. (Hvitt)

Hehe, ja det gjør jo fort det. Men det er ikke veldig mye da;)

Ja, vi er møkklei. Viste jo ikke at det var så ille da vi kjøpte det. Da hadde vi hatt en litt annet taktikk.
Er vel ofte sånn at man ser mer etter man flytter inn. Her måtte vi brått drenere pga vann inn i kjelleren:o

Hvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg :P
Dere som har kjøpt?
Kan være greit å ha litt peiling, men mange tips å få om man er litt handy av seg da:)

Dere som har kjøpt?
Kan være greit å ha litt peiling, men mange tips å få om man er litt handy av seg da:)
Nei :P ser på sinnasnekkern. Vi har såpass selvinnsikt at vi skjønte at det ikke var aktuelt. Kjøpte er hus som vi ikke trenger å gjøre noe med, annet enn det estetiske.

Eneste jeg har gjort så langt er å male to rom :) noe jeg aldri har gjort før. Men jammen gikk det ikke bra :)

God lørdag jenter:) Hva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?

God lørdag jenter:) Hva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Heisann :) akkurat nå ser jeg på tv. Mannen og lillegull er på butikken og handler inn til middag. Er sliten og trøtt... Så føler meg ganske tafatt

Aaaah. Har dusjet i en halvtime, elsker lange dusjer. Mannen har tatt med mini på lang trilletur alene i dag, så nå bare koser jeg meg. Har til og med fått barbert beina. Hihi :)

Back
Topp