Jeg har sovet i nesten hele dagGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sovet i nesten hele dagGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Jeg og !! Var så hektet før![]()
Så deiligAaaah. Har dusjet i en halvtime, elsker lange dusjer. Mannen har tatt med mini på lang trilletur alene i dag, så nå bare koser jeg meg. Har til og med fått barbert beina. Hihi![]()
Beste som finnes. Solgte vår her om dagen, det syns jeg var skikkelig trist![]()
KjøttsuppeHva skal du lage i morgen da?
Her brukte vi den nok i lengste lagetAaaw, ja de blir nok mye brukt!![]()
Nam, det skal vi ha i morgenLasagne med salat![]()
O yes! Med myyye krem. Og sukker i kremenHa ha høst er kakao også
TydligvisJøss, tar det såpass lang tid?![]()
Det er lenge siden vi har hatt det nå så det skal bli godt!!Nam, det skal vi ha i morgen![]()
13 mndrHehe, å? Hvor lenge da?![]()
Du glemte marshmellows...O yes! Med myyye krem. Og sukker i kremen![]()
Muffins bakte jeg i gårGod lørdag
Vi har bare vært hjemme idagbakt muffins.. Og nå lager jeg middag
Du da?
Vi har kost oss inne med film. Nå er mann og barn ute, mens jeg koker kraft og forbereder middagen i morgenGod lørdag
Vi har bare vært hjemme idagbakt muffins.. Og nå lager jeg middag
Du da?
Ja, ALT (av klær oppe hos ungene) står jo på hodet mens man holder på, så orker ikke det kaoset over flere dager.Høres lurt utgreit å bli ferdig på en dag!
Vi visste at det måtte gjøres, var bare ikke forberedt på at det måtte gjøres så fortDet måtte vi ogmen det er jo litt typisk med eldre hus.
Jeg og hos mammaSamme her! Har alle spillene enda![]()
Ja, det var det. Vi har skiftet alle vannrør og alt elektrisk, drenert, skiftet litt kledning og byttet noen vinduer, revet en trapp og bygd ny, revet ned absolutt alt i kjelleren og bygd opp igjen. Revet vegger og tak i endel rom og isolert på nytt, og selvsagt tapetsert og malt. Sikkert mye mer, men det jeg kom på nåVar det mye som måtte gjøres?![]()