Det skjønner jeg at du gjørVi skal til et vennepar bare. På hytta dems.
Jeg gleder og gruer meg på samme tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg at du gjørVi skal til et vennepar bare. På hytta dems.
Jeg gleder og gruer meg på samme tid![]()
Det skjønner jeg at du gjør![]()
Der er jeg kjedeligHva ble det?
Dagen på jobb blir jo uansett bra når den starter som den harGod morgen![]()
Håper du får en fin dag på jobb![]()
Planer for helga da?
Der er jeg kjedeligknekkebrød med leverpostei
Gubben har funnet ut helt av seg selv, at han vil slanke seg litt, så da har han begynt å spise knekkebrød, så da eter jeg det å, for ser ikke vitsen med å kjøpe både det og brød.
Han slutta å røyke og la på seg littsynes han er fin jeg. Men han har fått noen kommentarer om at han er sympati gravid og slikt, å det har såret litt mer enn han vil innrømme. Så jeg lar han holde på
![]()
Dagen på jobb blir jo uansett bra når den starter som den har
I morgen skal hele huset vaskes - og hvis energien strekkes til skal gjestesengen demonteres, alt i boden kastes og ting på loftet sorteres...urk
Du da?
Ja, abslutt!Åh det var da enda godt at de gikk som normalt igjen !
Ja, og Stjernekamp på lørdagJa det er gøyEn del av fredagskvelden det
![]()
Ja han er kul!Ja, og Stjernekamp på lørdagDigger Kåre Magnus!
Ja, det er dritt å bo litt ut på bygda og være avhengig av kollektiv...Åh, kjipt med enda en stressende faktor. Godt det gikk som normalt igjen![]()
Hva slags cookies?Jeg skal lage cookies i dag og cupcakes![]()
Godt å gjøre litt annet enn å trykke på telefonen også daIkke santå så datt jeg helt inn i fargingen min i går
![]()
Ja veldig gøyNei, hehe. ikke lett detMen er så kjekt når enda flere er aktive her inne
![]()
Han kunne tenkt å prøve EK (elektronisk kontroll, hjemmesoning), men er visst veldig populært. Så da er det Drammen som er nærmest. Han har fått plass der i pilktåret sitt, så fra 1/12 er han sikret ett år i alle fallLykke til med eksamen til mannen dinkrysser fingre.
Hvor vil han jobbe når han er ferdig med utdannelsen som fengselsbetjent? De har vel steder de foretrekker fremfor andre? Hvis det er ok at jeg spør
Godt toga gikk som de sku![]()
Og helt ok å se på syns jegJa han er kul!![]()
Hvor bor dereJa, det er dritt å bo litt ut på bygda og være avhengig av kollektiv...
Mhm enigOg helt ok å se på syns jeg![]()
Ja hehe.Ja veldig gøymoro å være på novembergruppa, for her er det så mye liv
![]()
Ikke sant. Det må se naturlig ut, ellers blir det ikke bra. Mannen syns ikke jeg skal, så det er jo forsåvidt fint, men det er jo noe med hvordan man føler seg selv og. Det jeg ser på som størst problem er jobben min og små barn som jeg har alene i ukedagene. I forhold til at man ikke kan løfte og slikt en liten stund.Jeg har flere venninner som har gjort det og som er fornøyde. Og ingen av de ser ut som Pamela Anderson liksomMen det virker litt skummelt likevel syns jeg! Men har full forståelse for de som gjør det
![]()