Skravletråd

Så hadde jeg jo da selvsagt rota med ul og da..typisk meg...men den fikk jeg heldigvis flytta på til før vi reiser.

Der er jeg kjedelig:p knekkebrød med leverpostei :)
Gubben har funnet ut helt av seg selv, at han vil slanke seg litt, så da har han begynt å spise knekkebrød, så da eter jeg det å, for ser ikke vitsen med å kjøpe både det og brød.
Han slutta å røyke og la på seg litt:) synes han er fin jeg. Men han har fått noen kommentarer om at han er sympati gravid og slikt, å det har såret litt mer enn han vil innrømme. Så jeg lar han holde på :)

God morgen :)
Håper du får en fin dag på jobb :)

Planer for helga da?
Dagen på jobb blir jo uansett bra når den starter som den har :P

I morgen skal hele huset vaskes - og hvis energien strekkes til skal gjestesengen demonteres, alt i boden kastes og ting på loftet sorteres...urk

Du da?

Der er jeg kjedelig:p knekkebrød med leverpostei :)
Gubben har funnet ut helt av seg selv, at han vil slanke seg litt, så da har han begynt å spise knekkebrød, så da eter jeg det å, for ser ikke vitsen med å kjøpe både det og brød.
Han slutta å røyke og la på seg litt:) synes han er fin jeg. Men han har fått noen kommentarer om at han er sympati gravid og slikt, å det har såret litt mer enn han vil innrømme. Så jeg lar han holde på :)

Hehe jaja...var ikke noe fancy frokost her heller :P

Åh kjedelig da. Så flott du støtter han:):)

Dagen på jobb blir jo uansett bra når den starter som den har :P

I morgen skal hele huset vaskes - og hvis energien strekkes til skal gjestesengen demonteres, alt i boden kastes og ting på loftet sorteres...urk

Du da?

Da har du fult opp for helga da.

Håper på å få gubben til å hjelpe søstra mi med å dra ut campingvogna dems som står I vann, var flom der de har den stående, han har sagt han skal gjøre det men da må vannet synke til at understellet på traktoren går klar. Ellers vet jeg ikke kommer ann på været. Hadde vært deig med en tur ut til et sted som heter mølen ligger litt utenfor Stavern.

Lykke til med eksamen til mannen din:) krysser fingre.
Hvor vil han jobbe når han er ferdig med utdannelsen som fengselsbetjent? De har vel steder de foretrekker fremfor andre? Hvis det er ok at jeg spør:)

Godt toga gikk som de sku:)
Han kunne tenkt å prøve EK (elektronisk kontroll, hjemmesoning), men er visst veldig populært. Så da er det Drammen som er nærmest. Han har fått plass der i pilktåret sitt, så fra 1/12 er han sikret ett år i alle fall :)

Jeg har flere venninner som har gjort det og som er fornøyde. Og ingen av de ser ut som Pamela Anderson liksom ;) Men det virker litt skummelt likevel syns jeg! Men har full forståelse for de som gjør det :)
Ikke sant. Det må se naturlig ut, ellers blir det ikke bra. Mannen syns ikke jeg skal, så det er jo forsåvidt fint, men det er jo noe med hvordan man føler seg selv og. Det jeg ser på som størst problem er jobben min og små barn som jeg har alene i ukedagene. I forhold til at man ikke kan løfte og slikt en liten stund.
Jeg er jo ikke heelt flat, men det er ikke så langt unna føler jeg.

Back
Topp