Skravletråd

God morgen :)
Holder på å sige om her å :p så glad det er fredag nå :D
Skal dra med mannen ut å spise lunsj i dag tenker jeg :D
Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det :p

Håper du får en fin dag på jobb :)
God morgen :)
Kos deg masse på lunsje:) ja man må utnytte de mulighetene man har til alene tid:)

OMG! Kom på jobb og fant en pose med masse klær - nye og brukte. Var en kollega som fikk barn i fjor som hadde lyst til å glede noen i hverdagen. Ull og bodier og diverse annet! *heldig*

Ble så satt ut, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av meg - finnes virkelig snille og gode folk der ute!

Så morro:)
Ja det finnes faktisk slike folk der ute:) vi møter dem bare alt for skjeldent:)

Ellers da? Hva er planene for dagen:)?
Våkne :) tordnet fælt her I natt, blir ikke redd, men våkner jo:p

Så står det på planen I dag at jeg skal finne sy maskina:p å prøve å få sydd underskjørt og vogbpose:) :):) spent på resultate:)

Din plan for dagen da?

Våkne :) tordnet fælt her I natt, blir ikke redd, men våkner jo:p

Så står det på planen I dag at jeg skal finne sy maskina:p å prøve å få sydd underskjørt og vogbpose:) :):) spent på resultate:)

Din plan for dagen da?

off kjedelig:( Redd det jeg:/

Oi, da må vi få se bilde!!:D

Bake cookies+ cupcakes. Må få prøvd strikke litt.
Legge klær på plass.
Ut noen ærender på kjøpesenter.
Pakke.

Mannen har jo som sagt eksamen i dag og siden toget ut hit ble innstilt siden onsdag pga regnet, var han svært nervøs for å rekke det i dag. Vi planla at dersom det var satt inn buss for tog skulle vi heller få ungene i bilen 6.45 og kjøre han til Asker... Heldigvis gikk togene som normalt!!! Sånn stress altså! Takk og pris er det bare frem til 1/12 at han må pendle så langt!
Lykke til med eksamen til mannen din:) krysser fingre.
Hvor vil han jobbe når han er ferdig med utdannelsen som fengselsbetjent? De har vel steder de foretrekker fremfor andre? Hvis det er ok at jeg spør:)

Godt toga gikk som de sku:)

Back
Topp