God morgenGod morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg![]()
Håper du får en fin dag på jobb
Planer for helga da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen fra stuptrøtt ^-^
Håper dere får en fin fredag - snart helg![]()
God morgenGod morgen![]()
Holder på å sige om her åså glad det er fredag nå
![]()
Skal dra med mannen ut å spise lunsj i dag tenker jeg![]()
Vi er aldri ute å spiser alene å nå i dag når han har fri å barna er på skolen så må vi bare utnytte det![]()
Håper du får en fin dag på jobb![]()
God morgenGod morgen.
Ikke blitt nok timer i natt?
Takk for detLige måde.
OMG! Kom på jobb og fant en pose med masse klær - nye og brukte. Var en kollega som fikk barn i fjor som hadde lyst til å glede noen i hverdagen. Ull og bodier og diverse annet! *heldig*
Ble så satt ut, visste nesten ikke hva jeg skulle gjøre av meg - finnes virkelig snille og gode folk der ute!
Heihei søte duGod morgen![]()
Får skravle litt innen den tid daNå er første oppdatering for dagen ca. 09.40
Ja hehe..tenkte det assa. Heia heiaFår skravle litt innen den tid da![]()
Da tror jeg at jeg må sende bort mann og barn og bare sitte på mac'en hele helga![]()
Tror ikke jeg hadde greid det da hellerHaha, ja har tenkt litt I samme baner - men får klare oss med tiden vi har![]()
VåkneEllers da? Hva er planene for dagen?
Våknetordnet fælt her I natt, blir ikke redd, men våkner jo
Så står det på planen I dag at jeg skal finne sy maskinaå prøve å få sydd underskjørt og vogbpose
![]()
spent på resultate
Din plan for dagen da?
Lykke til med eksamen til mannen dinMannen har jo som sagt eksamen i dag og siden toget ut hit ble innstilt siden onsdag pga regnet, var han svært nervøs for å rekke det i dag. Vi planla at dersom det var satt inn buss for tog skulle vi heller få ungene i bilen 6.45 og kjøre han til Asker... Heldigvis gikk togene som normalt!!! Sånn stress altså! Takk og pris er det bare frem til 1/12 at han må pendle så langt!
Nå fikk jeg lyst på cookiesJeg skal lage cookies i dag og cupcakes![]()
Hvor skal dere? Er det nå dere drar til Paris?off kjedeligRedd det jeg:/
Oi, da må vi få se bilde!!![]()
Bake cookies+ cupcakes. Må få prøvd strikke litt.
Legge klær på plass.
Ut noen ærender på kjøpesenter.
Pakke.
Hehe skal ha med til de vi skal være hos i helgen.Nå fikk jeg lyst på cookiesorker ikke bake I dag
![]()
Nei. det er neste helg, eller langhelg. jeg har rota med datoer. På torsdag fikk jeg fra flere god tur til Paris haha.Hvor skal dere? Er det nå dere drar til Paris?
Vi skal til et vennepar bare. På hytta dems.Hvor skal dere? Er det nå dere drar til Paris?
Hva ble detFrokost![]()