Skravletråd september

Så slitsomt:( håper du får en god natts søvn:)
Veldig slitsomt! Og søvnen ble det så som så med. Det verste er at det blir en vond sirkel, for jo mere trøtt jeg er jo mere uro har jeg i kroppen og. Og så får jeg ikke sove ordentlig pga uroen. Håper det bare er en periode. Kommer til å bli gal om jeg skal ha det sånn fram til termin!

Tja. Hva kaller man det når kroppen verker, øynene renner, nesa både renner og er tett, konstant hodepine? Forkjølelse? :p har ikke feber iallfall, så er vel det da.
Høres ut som du beskriver en forkjøelse ja. Vært syk lenge?

God morgen :)
I dag må jeg finne spebarnsinnlegget til bilsete. Noen som vil tippe hvor det er?
God morgen :)
Tipper du har lagt det sammen med noe klær i et skap eller kommode :)

Såpass ja. En liten attpåklatt :D så koselig da :D

Senga er god :D jeg ligger fremdeles i senga :P he he he!
Blir det ;)
Men da kan storesøster passe på litt også ;)
Spise noe mat først jeg nå,så er det å finne senga :)
Hvor gammel er din nr.1 da?

Åh, så bra:D
Ok, god vakt:):)
Her skal det legges klær på plass, bakes og gjøres noen ærender på kjøpesenter før jeg må hjem å pakke.
Skal bare være på jobb et par timer, er egentlig i permisjon, men har en kollega som har mine avtaler mens jeg er hjemme og leker mamma som trenger litt hjelp med en rapport..

God morgen :) hva står på planen idag? :)

Da er jeg kommet hjem fra kontroll,og alt så bra ut o følge alle prøver,og lillegull har så å si festet seg :)
Nå er det frokost,før jeg finner senga igjen...*trøtt*

Blir det ;)
Men da kan storesøster passe på litt også ;)
Spise noe mat først jeg nå,så er det å finne senga :)
Hvor gammel er din nr.1 da?
Ja tenk så deilig! Det er virkelig fordeler med å ha litt aldersforskjell også! Skal ikke kimse av det!

Hun er 1 1/2 år nå. Så hun er to år gammel når hun blir storesøster. Det er forsåvidt en grei aldersforskjell. Men kan tenke meg til at det vil bli hektisk til tider.

Nei off.
Hvor langt er du på vei:)?

Faktisk 12 uker i dag. Ifølge menstermin iallfall. Ifølge tidlig ul så er jeg bare 11 uker. Så vet ikke helt hva jeg skal ta utgangspunkt i :P

Har liksom ikke kommet noe særlig igang med jobb etter ferien. Vært plaget med migrene også. Og nå sykdom. Men håper jeg snart er mer oppegående!

Faktisk 12 uker i dag. Ifølge menstermin iallfall. Ifølge tidlig ul så er jeg bare 11 uker. Så vet ikke helt hva jeg skal ta utgangspunkt i :p

Har liksom ikke kommet noe særlig igang med jobb etter ferien. Vært plaget med migrene også. Og nå sykdom. Men håper jeg snart er mer oppegående!

Hehe, nei...ikke lett det der...men gratiss..så herlig:) Det blir barn nr.?:)
Her er jeg 28 uker i dag.

Får satse på det. Hva jobber du med:)?

Back
Topp