Skravletråd

Hun hadde den i fjor å :) men den var sydd nede da. Men det gikk jo :)

Også er det sånn at man kan ta opp en søm også blir den lengre i armer og bein er det ikke?
Sydde du den nederst selv? Jeg lurer på om jeg kan gjøre noe lurt med å sette i strikk nederst :) Har gjort det på en treningsbukse han har, men blir kanskje litt annerledes med en dress :o Får se hvor lang den er på, om den subber nedi eller ikke :)

Nå funderer jeg på om lillegutt skal ha ny dress eller ei :) Har en liggende fra storebror, det er reima så den er jo bra :) men syns ikke den er så fin og lua hans matcher ikke haha :eek: luksusproblem.. hehe.. Greit med 2 dresser og da :) og mulig han skulle hatt en str mindre.. hmmm..
Billigere med ny lue;)

Også er det sånn at man kan ta opp en søm også blir den lengre i armer og bein er det ikke?
Sydde du den nederst selv? Jeg lurer på om jeg kan gjøre noe lurt med å sette i strikk nederst :) Har gjort det på en treningsbukse han har, men blir kanskje litt annerledes med en dress :o Får se hvor lang den er på, om den subber nedi eller ikke :)
Jepp det er det :) fikk aldri bruk for da :p hehe ja jeg måtte lappe den sammen så det ble ikke så fint :p

Det er sikkert lurt å gjøre vis den subber nedi :D jeg er ikke flink til sånt jeg hehe :p

Kunne tenkt meg en av disse til han :) Synes mørkeblå er veldig greit og lillesøster kan jo arve :)

8876088786974.png

8876075810846.png
Den øverste ;)

Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen :)
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort:)
Hvorfor ikke...jeg er som deg der.

Back
Topp