Det hadde jammen jeg å vertJa. Var ute å flytta på antenna så fikk signal i sånn 5 min eller noeså ble rimelig sur når det ble borte igjen. Heve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jammen jeg å vertJa. Var ute å flytta på antenna så fikk signal i sånn 5 min eller noeså ble rimelig sur når det ble borte igjen. Heve
Åhhh så kjekt da. Kos med noen som venter samtidigJavenninne å kollega
hun har termin 2 dager før meg p venter jente
![]()
Da er det jo greit daNeida, det gjør jeg ikke. det er hver 4 gang ca
Ja sånt er så forferdelig irriterendeDet hadde jammen jeg å vert![]()
Alt er farget, men blir jo kun ettervekst som tas.Da er det jo greit dadu har blondt hår? Farger du alt eller striper?
![]()
JaÅhhh så kjekt da. Kos med noen som venter samtidig![]()
Jepp.. Kjedelig :/ dere kunne ikke bytte heller?Ja sånt er så forferdelig irriterende![]()
hehe kjekt daJade eldste våre er det å bare 5 dager mellom
så er litt stilig
å hun fikk jente da å å jeg gutt
hehe
Jahehe kjekt daTrilleturer og lek sammen
![]()
Skal se den etter ute av stillhetenSett barneavdelingensnart sovetid! Håper på en rolig natt og ingen som lager lyd før 6
![]()
Joda vi kan nok det. Men jeg har ikke greie på det, så mannen må gjøre det. Og han er jo så fryktelig buisyJepp.. Kjedelig :/ dere kunne ikke bytte heller?
God nattTar kveldenå ønsker alle en rolig natt. God natt
![]()
Hehehe uff ja de har jammen god tid innimellomJoda vi kan nok det. Men jeg har ikke greie på det, så mannen må gjøre det. Og han er jo så fryktelig buisymen nå MÅ han, for nå er jeg drittlei
![]()
Tar kveldenå ønsker alle en rolig natt. God natt
![]()
Skal se den etter ute av stillheten![]()
Gleder megvar den fin?
![]()
Åh![]()
![]()
Har synest opp den andre? Ut av stillheten?