KultLiker at du kaller det mutasjoner - i hodet mitt ble det plutselig noen neongrønne/lilla greier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KultLiker at du kaller det mutasjoner - i hodet mitt ble det plutselig noen neongrønne/lilla greier![]()
Hehehe artigSkillingsbolle med vaniljekrem inni og oppåskillingsbolle som gifta seg med skolebrød
![]()
Deilig å plaske åBle mer plasking enn svømming - ikke mangel på lyst, men var så utrolig mange som skulle svømme I dag - og få baner ledige pga kurs..
Note to self: onsdag er ingen lur dag å bade på.
Ellers har vi spist ute - ikke noe fancy, men mannen har bursdag og hadde ikke lyst til å lage noe(blir ikke feiring I dag, men neste tirsdag - har bestilt bord på en restaurant han har hatt lyst å prøve i lengre tid, satser på at det slår an ^-^)
Husker ikke, er så sjeldenHaha var det daka pleier du betale?
Ble mer plasking enn svømming - ikke mangel på lyst, men var så utrolig mange som skulle svømme I dag - og få baner ledige pga kurs..
Ellers har vi spist ute - ikke noe fancy, men mannen har bursdag og hadde ikke lyst til å lage noe(blir ikke feiring I dag, men neste tirsdag - har bestilt bord på en restaurant han har hatt lyst å prøve i lengre tid, satser på at det slår an ^-^)
hehe okHusker ikke, er så sjeldenmen rundt 1500,- tenker jeg.
Absolutt. Greit å være vektløsDeilig å plaske å
Er godt å spise ute selv om det er enkelt![]()
Ja man kan si det. Kommer ikke til å lage vanlige skillingsbolle merHehehe artigGode
?
nei hihi. skjønner detJa man kan si det. Kommer ikke til å lage vanlige skillingsbolle mer![]()

Pleier å stripe og klippe, og en sjelden gang kjøpe produkt. Da koster det mer dahehe ok![]()
![]()
900 er det vel. da kun farge.Pleier å stripe og klippe, og en sjelden gang kjøpe produkt. Da koster det mer dahva pleier du å betale?
Okei900 er det vel. da kun farge.
Var jo fin alder å se xfiles på det da![]()
Jaahhh skjønner![]()
kos med besøk da. venninne?![]()
Så bra du fant da![]()
Koselig å lage album ^-^
Gratulerer til mannen daBle mer plasking enn svømming - ikke mangel på lyst, men var så utrolig mange som skulle svømme I dag - og få baner ledige pga kurs..
Så utrolig typiskPøsregner her, så da har jeg ikke tvsignalerjeg som ville se både ut av stillheten og barneavdelingen!
Ja. Var ute å flytta på antenna så fikk signal i sånn 5 min eller noeSå utrolig typisk![]()
Neida, det gjør jeg ikke. det er hver 4 gang caOkeifor da klipper du ikke hver gang?