• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Blir ikke like lett for min del. Mellom jobb og oppmerksomhetssyk mann, så er det nesten bare tiden til og fra jobb som kan benyttes her - og er jo begrenset hvor mange poster man får inn på de to timene :P
Nei da er det ikke fullt så lett :/
Men du får det nok til :D du klarte det jo ganske bra sist mnd :D

Blir ikke like lett for min del. Mellom jobb og oppmerksomhetssyk mann, så er det nesten bare tiden til og fra jobb som kan benyttes her - og er jo begrenset hvor mange poster man får inn på de to timene :p
Hehe det er det ja:P Men du klarte nå målet nå og gjør gjerne det denne mnd og;)

Men før kakebaking, strikking og mer lek med guttungen er det jobb gitt.

God morgen:)

Her er det overskyet, men ingen regn enda..men ser ut til å komme.

Ha en fin dag på jobb. Jobb her og...fra 9.
Du får kose deg på jobb :)

Er liksom helt greit for min del når det likevel er sånn ute - hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok tatt med dyna til sofaen og sett en eller annen serie... :P

Hehe det er det ja:P Men du klarte nå målet nå og gjør gjerne det denne mnd og;)
Nei da er det ikke fullt så lett :/
Men du får det nok til :D du klarte det jo ganske bra sist mnd :D
Nja, hadde ferie I august ;) (og besøk fra svigermor, som holdt mannen litt opptatt) - så hadde et par timer om dagen helt for meg selv. Blir ikke helt samme regime denne gangen.

Men kan ikke gi opp før jeg har startet! Opp på den tabellen skal vi ;)

Back
Topp