• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

I morgen er også en travel dag. Levere unger før 8 (skolen begynner 8.10). Innom jobbe med sykemeldinga i lunsjen. Fysio kl 15 og møte med de andre FAU representantene kl 19... Tjohei! Må også lage middag og hente unger innimellom dette... Mannen er hjemme 17.15...

I morgen er også en travel dag. Levere unger før 8 (skolen begynner 8.10). Innom jobbe med sykemeldinga i lunsjen. Fysio kl 15 og møte med de andre FAU representantene kl 19... Tjohei! Må også lage middag og hente unger innimellom dette... Mannen er hjemme 17.15...
Uff det var ikke mye ro på deg nei :( håper du er mer ledig på torsdag å får en rolig dag da :) for det fortjener du virkelig :)

Nei da er det enda verre ja :( sjønner st han trenger den søvnen han kan få .
Får håpe det går tålig bra resten av uken å at du kan få avlasting i helga :) det fortjener du :)
Ja, sysn jeg gjør det.. Det er så viktig for hele familien at mannen gjør det bra på skolen, så derfor må jeg støtte han så godt jeg kan.. er ikke lett når jeg har mest lyst til å ligge under dyna og bli der til oktober/november....

Uff det var ikke mye ro på deg nei :( håper du er mer ledig på torsdag å får en rolig dag da :) for det fortjener du virkelig :)
Haha, ja er mer rolig da, men mannen har lesedag hjemme og av erfaring vet jeg at jeg ikke brude være her når han leser... Så må vel finne på noe å gjøre.. Kanskje lunsj med ei venninne eller noe...

Ja, sysn jeg gjør det.. Det er så viktig for hele familien at mannen gjør det bra på skolen, så derfor må jeg støtte han så godt jeg kan.. er ikke lett når jeg har mest lyst til å ligge under dyna og bli der til oktober/november....
Nei det sjønner jeg veldig godt :(
Men er han ferdig etter denne? Eller blir det i det minste litt mindre? :)
Hva er det han studerer? :)

Nei det sjønner jeg veldig godt :(
Men er han ferdig etter denne? Eller blir det i det minste litt mindre? :)
Hva er det han studerer? :)
Han går fengselsskolen. Han har denne og en til i november, samt fysisk test og flere innleveringer. Men er ferdig med skolen 27/11 da! Det blir deilig det! Denne eksamenen på fredag er i juss, så er nok ganske vanskelig og mye å sette seg inn i.. han er stressa, så han er svært irritabel for tida..

Han går fengselsskolen. Han har denne og en til i november, samt fysisk test og flere innleveringer. Men er ferdig med skolen 27/11 da! Det blir deilig det! Denne eksamenen på fredag er i juss, så er nok ganske vanskelig og mye å sette seg inn i.. han er stressa, så han er svært irritabel for tida..
Oj den kan jeg tenke meg blir tøff ja :( ikke rart han er stressa.
Men det får nok fint å heldigvis i helgen kan dere få litt ro hvertfall :)
Å så er det ikke så lenge igjen :)
Han er heldig som har deg da :) som gjør dette mulig for han :)

Oj den kan jeg tenke meg blir tøff ja :( ikke rart han er stressa.
Men det får nok fint å heldigvis i helgen kan dere få litt ro hvertfall :)
Å så er det ikke så lenge igjen :)
Han er heldig som har deg da :) som gjør dette mulig for han :)
Takk for det. Jeg er heldig som har han og. Jeg har tatt all min utdanning etter jeg møtte han (møtte han i friåret mellom andre og tredje klasse på vgs), og han har støttet meg hele veien. Det er min tur til å støtte han! Så sånn er det. Mern jeg må innrømme det blir godt at han blir ferdig, for tror egenltig ikke studier er hans sterke side... Så her må det motiveres mye, og jeg må finne meg i at han bidrar lite i hus og hjem for tiden. Men det er viktigere at han prioriterer ungene :)

Back
Topp