Skravletråd august

Er egentlig ganske trøtt jeg også.
Kanskje jeg bare skal legge meg, og heller skravle i morgen

Jeg skal spise, muligens dusje (men utsetter det trolig til i morgen, kjenner jeg) og evt strikke litt, så legger jeg meg. Mannen skal på et styremøte i veilaget om 20 minutter, ble det bekreftet to ti minutter siden, hasteinkalling altså, som derved kan tyde på mulig snarlig asfaltering. Som hey, betyr at vi altså ikke får kjøre på veien vår, som vi bor helt i enden av, og derved må parkere og gå et stykke... passer jo heeeeeeeeelt ideelt med at jeg har rotet på meg bekkenløsning da.

Bekkenet mitt trives åpenabrt myyyyye bedre med en søndag på sofaen med strikking enn en dag på kontoret, så hvordan det vil trives med parkering et stykke hjemmefra vites ikke...

Ja, jeg fikk bunad til konfirmasjonen.
Begge ungene har festdrakter, ikke ekte bunader. Jeg har hatt litt lyst på det, men det er jo rådyrt, og litt lite arvemuligheter, ettersom det i så fall ville vært vi som kjøpte til guttungen, som da evt fetteren kunne arve, men han er bare 1,5 år yngre og slike varer jo en stund, så ikke så mye han ville fått bruk av den. Evt til lillesøster n da, som vi venter ei jente til... men usikker, det blir vel og merke 5 år mellom dem, så det er ikke helt utenkelig da (jentebunaden lages så den varer riktig lenge)
Jeg fikk også til konfirmasjon:)
Kjøper ikke bunad til mine små før konfirmasjon om de vil ha da:)
Bruker festsrakter;)

Har ikke strikket siden gryteklutene på barneskolen:P
Klarte det ikke da, klarer ikke nå..
Hihi:p
Burde vel egentlig prøve igjen.
Har heldigvis flere som strikker rundt meg da. Synes det er så fint :D

Jeg fikk også til konfirmasjon:)
Kjøper ikke bunad til mine små før konfirmasjon om de vil ha da:)
Bruker festsrakter;)

Guttungen får neppe til konfirmasjonen, da må han i så fall ha ny når han blir voksen, gutta er ikek utvokst nok til å få den før de er minst 20, det er ikke like mulig å ta høyde for å legge ut og vokse i en jakke fra en femtenårings smale skuldre til en voksen mann, mens bunaden til en 15 årig jente kan sys ut til å romme pupper og hofter hun hun utvikler senere dersom de ikke er godt igang allerede. Men vil han ha skal han få løfte om få når han er utvokst.

Det var ettårsdag for junior :D:Heartblue det var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!
Så koselig da :)
Gleder meg til vi skal gjøre det samme, men her må mannen ta seg av forberedelsene da jeg er på foretingsreise de to dagene før dagen..

Garnet er absolutt gøy. Akkurat når jeg tenker at "nå må nå vel snart denne lillaen ta slutt, den har vart en evighet", så innser jeg at garnet faktisk er blitt mørkeblått, og noen pinner senere er det en fin, mellomblå farge jeg strikker, og nå... nå venter jeg bare på at det skal gli over i grønn, slikt motiverer jo til å strikke mer og mer. Og dette er bare rettmasker (og et kast) så det kan alle klare, virkelig.
Nei, alle kan faktisk ikke klare det:P

Så koselig da :)
Gleder meg til vi skal gjøre det samme, men her må mannen ta seg av forberedelsene da jeg er på foretingsreise de to dagene før dagen..
Hadde ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, siden han ikke skjønner noe særlig av det selv enda, men jammen ble det både middag og flere kaker. Så det ble en del jobb likevel, men første bursdagen er jo litt stas da, så må jo feires ;) når/hva fyller din? :)

Hadde ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, siden han ikke skjønner noe særlig av det selv enda, men jammen ble det både middag og flere kaker. Så det ble en del jobb likevel, men første bursdagen er jo litt stas da, så må jo feires ;) når/hva fyller din? :)
Jeg snakker om ettårs dag :)
Lille U fyller 1 år i mars så det er en stund til.
(Eldsten blir 9 i mars, og frøkna 4 i desember)

Har lille N som ikke helt vil sove enda :p håper hun sover snart :) hvordan er det å sende hun i bhg om hun skulle sovne 11-12 tiden? Det kan fort skje om det er tenner på vei som jeg har mistanke om

Back
Topp