Skravletråd august

Fargene stemmer ikke da, det ser jo helt rosa ut, det som egentlig er en mørk rød.
d76d027eeacee18b0c935120be93a31f
Så langt du har kommet! Dette blir bra ;)

Han HAR reelt sett ikke bunad enda. Han fikk med meg i 35 års gave i fjor sommer, men hun som skulle sy den ble syk og ingenting skjedde på et halvt år, og om hun har begynt igjen er jeg usikker på, hun har ikke akkurat gitt så mye lyd fra seg.... Men han må snart purre, for jeg VIL han skal ha den til dåpen til lille
Håper hun er i full gang med syingen:) da blir han fin i dåp!
Har du også bunad?:)

Fjerner strips og skrue, setter på ny lås, og hadde det vært meg, fjernet verdifulle saker derfra om mulig. Og om jeg hadde, festa ei bjelle så den ringer når døra åpnes. Du hører det vel ikke, men kanskje det skremmer litt? Som i "vi det du er der"
Gjort det :) vi skal legge klærne våres i boden og heller ha babytøyet oppe som vi vil ta vare på sammen med babyutstyr som koster litt :) julepynten vår er vekk, men heldigvis ikke så dyrt å kjøpe nytt av det :) bjelle har vi så hvorfor ikke :)

102 masker på pinnen, dvs 5250 masker strikket av 48 394 strikket, holder jeg oppe det snittet er jeg ferdig 8.september. DET tror jeg nok ikke at jeg gjør da, men teppet vokser i alle fall, og jeg er helt klart nå over på blå tråd. DEt er gøy med garn som skifter farge.
Høres veldig artig ut med slikt garn ja:D
Skulle ønske jeg kunne strikke...

Håper hun er i full gang med syingen:) da blir han fin i dåp!
Har du også bunad?:)

Ja, jeg fikk bunad til konfirmasjonen.
Begge ungene har festdrakter, ikke ekte bunader. Jeg har hatt litt lyst på det, men det er jo rådyrt, og litt lite arvemuligheter, ettersom det i så fall ville vært vi som kjøpte til guttungen, som da evt fetteren kunne arve, men han er bare 1,5 år yngre og slike varer jo en stund, så ikke så mye han ville fått bruk av den. Evt til lillesøster n da, som vi venter ei jente til... men usikker, det blir vel og merke 5 år mellom dem, så det er ikke helt utenkelig da (jentebunaden lages så den varer riktig lenge)

Det kunne jeg også ønske :D
Kan bare rett og vrang. Har vel strikket ett skjerf og så sa det stopp :eek:

Gjort det :) vi skal legge klærne våres i boden og heller ha babytøyet oppe som vi vil ta vare på sammen med babyutstyr som koster litt :) julepynten vår er vekk, men heldigvis ikke så dyrt å kjøpe nytt av det :) bjelle har vi så hvorfor ikke :)
Har de stjålet julepynten?!:eek:

Garnet er absolutt gøy. Akkurat når jeg tenker at "nå må nå vel snart denne lillaen ta slutt, den har vart en evighet", så innser jeg at garnet faktisk er blitt mørkeblått, og noen pinner senere er det en fin, mellomblå farge jeg strikker, og nå... nå venter jeg bare på at det skal gli over i grønn, slikt motiverer jo til å strikke mer og mer. Og dette er bare rettmasker (og et kast) så det kan alle klare, virkelig.

Back
Topp