Bare å sparke seg selv bakHadde jeg bare hvert flink til å btuke det så... Ja, er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å sparke seg selv bakHadde jeg bare hvert flink til å btuke det så... Ja, er det![]()
Mange spennende prosjekter du har
Heldige mannen som har bunad! Det får min mann i 40 års gave av foreldrene sine![]()
Håper du klarer å legge bort de tunge tankene du harKoset oss vifikk litt hastverk med husarbeid
mormoren min er veldig nazi på det så her må jeg ta i ett tak i dag
![]()
Klarte ikke sove pga tankene mine :/ selv om ikke prøvene sier noe kan det skje noe i svangerskapet så derfor jeg uansett burde gå på fragmin og albyl-e sammen med crinonehåper det
er bare sårt om prøvene er riktig for da er det kun uflaks at det skjer noe i svangerskapene mine :'(
Hvor har dere vært?Utrolig hvor sliten man kan bli etter en dag ute selv om ungene har oppført seg eksemplarisk
Hva spiste dere da?Nøt den vi![]()
Kos deg med detSlapper av litt før jeg må ta husarbeidmannfolk duger ikke til det
![]()
Vi møtte svigerfar, hans kone og mannens søster i frognerparken.Hvor har dere vært?![]()
Vi møtte svigerfar, hans kone og mannens søster i frognerparken.
Gikk tur, spiste på Herregårdskroa og var på den store lekeplassen![]()
Jeg er dessuten tallnerd, bare se her du musemor (om hun noen gang ser dette innlegget...)
Jeg har summert sammen hvor mange masker det blir om jeg skal øke en pr pinne fra 3 til 220 og deretter felle en pr pinne ned til 3, og regnet ut at om jeg skal bli ferdig på 2 mnd er det ca 800 masker pr dag. Det er ikke mye, men jeg strikker ikke hver dag da til vanlig i alle fall. Men nå er jeg 60% sykemeldt så jeg strikker trolig mer, og har lagt opp en formel hvor jeg ser hvor mange masker jeg har strikket til nå, deler totalen på antallet pr dag jeg har strikket siden jeg begynnte (altså i dag) og regner da ut hvor mange dager jeg trenger på resten dersom jeg holder oppe snittet, og legger det til dagens dato for å se når jeg da blir ferdig...
Det meste her fremkommer av at jeg sletter de linjene som inneholder antall masker pr pinne som jeg er ferdig med, når jeg altså tar en oppdateringsrunde.
Nerd, ja.
Hehe..Der var du
Må bare gjenta dette jeg da![]()
Jeg har noe tilsvarende for 2222 i august også, sånnsett, men den er enklereHehe..
Nå høres du ut som meg
Det der kunne jeg også fort har gjort
Det hørtes veldig koselig utVi møtte svigerfar, hans kone og mannens søster i frognerparken.
Gikk tur, spiste på Herregårdskroa og var på den store lekeplassen![]()
Best når de er babyer, så vet man i allefall hvor man har demHehe...samme som her
Trodde liksom barna skulle bli enklere og enklere...så feil kan man ta![]()
Det var detDet hørtes veldig koselig ut![]()
JaOida. Q-tips faktisk
Bare hyggelig <3 Det skjønner jeg.. Det er tungt.. Nei, det er ikke lett eller gøy å ikke ha kontroll...
Mhm... Enig... Det er skikkelig kjipt...Jaja veldig
hater det for da vet man aldri hva som skjer ...