Skravletråd august

Mange spennende prosjekter du har:D
Heldige mannen som har bunad! Det får min mann i 40 års gave av foreldrene sine:)

Han HAR reelt sett ikke bunad enda. Han fikk med meg i 35 års gave i fjor sommer, men hun som skulle sy den ble syk og ingenting skjedde på et halvt år, og om hun har begynt igjen er jeg usikker på, hun har ikke akkurat gitt så mye lyd fra seg.... Men han må snart purre, for jeg VIL han skal ha den til dåpen til lille

Koset oss vi :) fikk litt hastverk med husarbeid :p mormoren min er veldig nazi på det så her må jeg ta i ett tak i dag :p

Klarte ikke sove pga tankene mine :/ selv om ikke prøvene sier noe kan det skje noe i svangerskapet så derfor jeg uansett burde gå på fragmin og albyl-e sammen med crinone :) håper det ❤️ er bare sårt om prøvene er riktig for da er det kun uflaks at det skjer noe i svangerskapene mine :'(
Håper du klarer å legge bort de tunge tankene du har:(
Husk du har allerede et vakkert lite menneske i livet ditt!❤️

Er musemor innom her så jeg kan se om jeg finner igjen tallnerd-skryteinnlegget mitt?

Vi møtte svigerfar, hans kone og mannens søster i frognerparken.
Gikk tur, spiste på Herregårdskroa og var på den store lekeplassen :)

Der var du

Må bare gjenta dette jeg da :)

Jeg er dessuten tallnerd, bare se her du musemor (om hun noen gang ser dette innlegget...)

Jeg har summert sammen hvor mange masker det blir om jeg skal øke en pr pinne fra 3 til 220 og deretter felle en pr pinne ned til 3, og regnet ut at om jeg skal bli ferdig på 2 mnd er det ca 800 masker pr dag. Det er ikke mye, men jeg strikker ikke hver dag da til vanlig i alle fall. Men nå er jeg 60% sykemeldt så jeg strikker trolig mer, og har lagt opp en formel hvor jeg ser hvor mange masker jeg har strikket til nå, deler totalen på antallet pr dag jeg har strikket siden jeg begynnte (altså i dag) og regner da ut hvor mange dager jeg trenger på resten dersom jeg holder oppe snittet, og legger det til dagens dato for å se når jeg da blir ferdig...

Det meste her fremkommer av at jeg sletter de linjene som inneholder antall masker pr pinne som jeg er ferdig med, når jeg altså tar en oppdateringsrunde.

Nerd, ja.

Fargene stemmer ikke da, det ser jo helt rosa ut, det som egentlig er en mørk rød.
d76d027eeacee18b0c935120be93a31f

Hehe...samme som her:P
Trodde liksom barna skulle bli enklere og enklere...så feil kan man ta:P
Best når de er babyer, så vet man i allefall hvor man har dem ;) Snakket nylig med ei dame som sa at det ble bare verre jo eldre barna ble med bekymringene :o

102 masker på pinnen, dvs 5250 masker strikket av 48 394 strikket, holder jeg oppe det snittet er jeg ferdig 8.september. DET tror jeg nok ikke at jeg gjør da, men teppet vokser i alle fall, og jeg er helt klart nå over på blå tråd. DEt er gøy med garn som skifter farge.

ImageUploadedByBV Forum1440951573.299689.jpg
Fant låsen til boden vår som ble brutt opp idag og der hang det en strips og skrue ... Hva gjør man med det? Tydelig noen som har merket boden våres :/

Fjerner strips og skrue, setter på ny lås, og hadde det vært meg, fjernet verdifulle saker derfra om mulig. Og om jeg hadde, festa ei bjelle så den ringer når døra åpnes. Du hører det vel ikke, men kanskje det skremmer litt? Som i "vi det du er der"

Oida. Q-tips faktisk :p
Bare hyggelig <3 Det skjønner jeg.. Det er tungt.. Nei, det er ikke lett eller gøy å ikke ha kontroll...
Ja :p ja veldig :( hater det for da vet man aldri hva som skjer ...

Back
Topp