Skravletråd august

Økongen er motiverende til en viss grad her også, det strikkes med en maske mer pr pinne fordi jeg strikker tre rett, et kast og så rett ut pinnen hver gang. Men jeg skal opp i rundt 200-220 masker antakelig før jeg begynner på felle (tre rett, et kast, tre sammen. Og bare ikke ta "tre rett, et kast,to sammen i 20 pinner før du teller masker og finner ut at du fortsatt har 220 på pinnen fordi, vel, hey, et kast er +1 og to sammen er -1 og +1-1 = 0 i endring....)

Det første jeg strkket la jeg i stedet opp 170 masker og strikket frem og tilbake hele veien i ensfarget garn, og heklet en kant rundt etterpå, de neste.... 7 så langt før dette, har jeg strikket på skrå, men de første par av disse var også enssfarget, før jeg etterhvert begynte å strikke første havlpart i en farge og andre halvpart i en annen, jeg bruker jo to nøster, men dette er det første jeg har strikket i garn med fargeskift

Kanui er fint garn, det har lange, gradvise fargeskift, så det merkes ikke så brått endringer, men skjer nesten umerkelig.
Skjønner ;)
Her har jeg bare strikket tepper med alle masker fra starten av.
Du får legge ut bilde når du blir ferdig ;) Blir spennende å se ;)

Skjønner ;)
Her har jeg bare strikket tepper med alle masker fra starten av.
Du får legge ut bilde når du blir ferdig ;) Blir spennende å se ;)

Legger helt sikkert ut bilder fortløpende jeg.

Og jeg synes det er mentalt lettere å strikke teppe sånn på skrå, det går så fort på begynnelsen så jeg føler jeg er kommet godt igang, og fort de siste par dagene når jeg er veeeeeeeldig klar for å bli ferdig. Men det er litt trått på midten der da.....

75 min Hatha yoga idag, men gikk når avslappingen til slutt starta, så 65 min idag da :)
Ok;)
Jeg pleide å trene yoga/pilates før i tillegg til dans. Har trent noe på treningsstudio, sykla og svømt noe også.
Også litt hjemmetrening da..
Nå blir det treningstudio fra nov, så satser på at det blir bra. Og helt sikkert litt hjemmetrening.

Ok;)
Jeg pleide å trene yoga/pilates før i tillegg til dans. Har trent noe på treningsstudio, sykla og svømt noe også.
Også litt hjemmetrening da..
Nå blir det treningstudio fra nov, så satser på at det blir bra. Og helt sikkert litt hjemmetrening.

Må prøve å jogge litt også, for å forbrenner litt fett :p

Legger helt sikkert ut bilder fortløpende jeg.

Og jeg synes det er mentalt lettere å strikke teppe sånn på skrå, det går så fort på begynnelsen så jeg føler jeg er kommet godt igang, og fort de siste par dagene når jeg er veeeeeeeldig klar for å bli ferdig. Men det er litt trått på midten der da.....
Så bra ;)
Det tror jeg på. Mulig jeg strikker sånn neste gang ;)

Får vel gjøre oss klare til middag vi så snakkes jenter :D

Ja! Glad jeg får noe å gå tilbake til etter permisjon. Min gamle stilling går ut på onsdag og min nye stilling begynner på torsdag. Men jeg går alt i permisjon på mandag, så det går opp i opp alt sammen ;) Går ned 1% i stilling, men vil jo tjene mer for det pga tillegg. Går jo fra kveld/dag til natt.
Deilig å ha noe å komme tilbake til, ja:) en bekymring mindre!

Jeg er dessuten tallnerd, bare se her du musemor (om hun noen gang ser dette innlegget...)

JEg har summert sammen hvor mange masker det blir om jeg skal øke en pr pinne fra 3 til 220 og deretter felle en pr pinne ned til 3, og regnet ut at om jeg skal bli ferdig på 2 mnd er det ca 800 masker pr dag. Det er ikke mye, men ejg strikker ikke hver dag da til vanlig i alle fall. Men nå er jeg 60% sykemeldt så jeg strikker trolig mer, og har lagt opp en formel hvor jeg ser hvor mange masker jeg har strikket til nå, deler totalen på antallet pr dag jeg har strikket siden jeg begynnte (altså i dag) og regner da ut hvor mange dager jeg trenger på resten dersom jeg holder oppe snittet, og legger det til dagens dato for å se når jeg da blir ferdig...

Det meste her fremkommer av at jeg sletter de linjene som inneholder antall masker pr pinne som jeg er ferdig med, når jeg altså tar en oppdateringsrunde.

Nerd, ja.

D gikk greit. Var litt lenge for henne, så hun var sulten og trøtt når jeg var ferdig. Begynte å gråte når hun så meg :)

Enten må jeg bruke abonnementet eller sette d på pause!
Bra det gikk greit da:)
Da kan du prøve igjen neste gang;)

Ja ser det:) hva strikker du??

Babyteppe til lille i magen, strikkes på skrå fra et hjørne. Strikker i et garn som skal være med lange, gradvise fargeskift i hele regnbuen, spent på det videre fargeespillet, begynte med orange, via rødt er jeg nå helt klart over i fiolett/lilla

Back
Topp