Ja, det kan jeg tenke meg
Bare hyggeligHva trener du da?
75 min Hatha yoga idag, men gikk når avslappingen til slutt starta, så 65 min idag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan jeg tenke meg
Bare hyggeligHva trener du da?
SkjønnerØkongen er motiverende til en viss grad her også, det strikkes med en maske mer pr pinne fordi jeg strikker tre rett, et kast og så rett ut pinnen hver gang. Men jeg skal opp i rundt 200-220 masker antakelig før jeg begynner på felle (tre rett, et kast, tre sammen. Og bare ikke ta "tre rett, et kast,to sammen i 20 pinner før du teller masker og finner ut at du fortsatt har 220 på pinnen fordi, vel, hey, et kast er +1 og to sammen er -1 og +1-1 = 0 i endring....)
Det første jeg strkket la jeg i stedet opp 170 masker og strikket frem og tilbake hele veien i ensfarget garn, og heklet en kant rundt etterpå, de neste.... 7 så langt før dette, har jeg strikket på skrå, men de første par av disse var også enssfarget, før jeg etterhvert begynte å strikke første havlpart i en farge og andre halvpart i en annen, jeg bruker jo to nøster, men dette er det første jeg har strikket i garn med fargeskift
Kanui er fint garn, det har lange, gradvise fargeskift, så det merkes ikke så brått endringer, men skjer nesten umerkelig.
Skjønner
Her har jeg bare strikket tepper med alle masker fra starten av.
Du får legge ut bilde når du blir ferdigBlir spennende å se
![]()
Ok75 min Hatha yoga idag, men gikk når avslappingen til slutt starta, så 65 min idag da![]()
Håper vi ogOk, så bra! Håper det hjelper![]()
Ok![]()
Jeg pleide å trene yoga/pilates før i tillegg til dans. Har trent noe på treningsstudio, sykla og svømt noe også.
Også litt hjemmetrening da..
Nå blir det treningstudio fra nov, så satser på at det blir bra. Og helt sikkert litt hjemmetrening.
Så braLegger helt sikkert ut bilder fortløpende jeg.
Og jeg synes det er mentalt lettere å strikke teppe sånn på skrå, det går så fort på begynnelsen så jeg føler jeg er kommet godt igang, og fort de siste par dagene når jeg er veeeeeeeldig klar for å bli ferdig. Men det er litt trått på midten der da.....
MhmMå prøve å jogge litt også, for å forbrenner litt fett![]()
Kos deg med middagFår vel gjøre oss klare til middag vi så snakkes jenter![]()
Håper du fikk til en liten duppNå sover lille N duppen sinkanskje jeg kan sove litt og x)
Deilig å ha noe å komme tilbake til, jaJa! Glad jeg får noe å gå tilbake til etter permisjon. Min gamle stilling går ut på onsdag og min nye stilling begynner på torsdag. Men jeg går alt i permisjon på mandag, så det går opp i opp alt sammenGår ned 1% i stilling, men vil jo tjene mer for det pga tillegg. Går jo fra kveld/dag til natt.
Haha...smart og fornuftig gutt du harJepp! Min eldste har lært å se når mor har fått lite søvn. Han har begynt å skygge banen. "går og bygger Lego" også løper han ned på rommet. Må le noen ganger altså![]()
Må være lov det daTrøtte gravide kvinnfolk![]()
Ja ser det![]()
På vei over fra rød til fiolett tror jeg.
Blir spennende å se hvordan det blir.
(beklager to innlegg, får ikke inn bilde i ettertid og trykket feil på første)
Det er trist om det er sånnTankene surrer rundt om at vi har hatt uflaks :/ både oss og at gynekologen ga meg feil blodfortynnende så vi kan ha mistet 2 siste gangene pga det ...
Bra det gikk greit daD gikk greit. Var litt lenge for henne, så hun var sulten og trøtt når jeg var ferdig. Begynte å gråte når hun så meg
Enten må jeg bruke abonnementet eller sette d på pause!
Ja ser dethva strikker du??
Må være lov det da![]()