Lolo
Forumet er livet
Definitivt tid for lunsjTid for lunsj nå, er det ikke det? Jeg synes det kjennes sånn ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt tid for lunsjTid for lunsj nå, er det ikke det? Jeg synes det kjennes sånn ut
Ja! Glad jeg får noe å gå tilbake til etter permisjon. Min gamle stilling går ut på onsdag og min nye stilling begynner på torsdag. Men jeg går alt i permisjon på mandag, så det går opp i opp alt sammenSå kjiptmen bra det ordnet seg igjen!
Hørtes fornuftig utNå sover lille N duppen sinkanskje jeg kan sove litt og x)
Tok et mellommåltid. Så blir det lunsj om en liten stund.Tid for lunsj nå, er det ikke det? Jeg synes det kjennes sånn ut
Jepp! Min eldste har lært å se når mor har fått lite søvn. Han har begynt å skygge banen. "går og bygger Lego" også løper han ned på rommet. Må le noen ganger altsåHehe...det er jo en fordel å slippe![]()
Ligger i sengenDa er det bare å fortsette å hvile![]()
Klarer ikke sove :/Hørtes fornuftig utSov godt
![]()
Ser endringen. Blir fint![]()
På vei over fra rød til fiolett tror jeg.
Blir spennende å se hvordan det blir.
(beklager to innlegg, får ikke inn bilde i ettertid og trykket feil på første)
Æsj, så kjedelig...Klarer ikke sove :/
Ser endringen. Blir fint![]()
Tankene surrer rundt om at vi har hatt uflaks :/ både oss og at gynekologen ga meg feil blodfortynnende så vi kan ha mistet 2 siste gangene pga det ...Æsj, så kjedelig...
Nei, uff.. Håper virkelig at det snur... Fått riktig nå da eller? Sender lykkestøv til deg!!Tankene surrer rundt om at vi har hatt uflaks :/ både oss og at gynekologen ga meg feil blodfortynnende så vi kan ha mistet 2 siste gangene pga det ...
Det skjønner jegSpent på fortsettelsen
Det er motiverende å strikke med slikt garn, en får lyst å komme videre for å se hvordan det blir med neste farge....
Jeg får det på tirsdagNei, uff.. Håper virkelig at det snur... Fått riktig nå da eller? Sender lykkestøv til deg!!
Ok, så bra! Håper det hjelperJeg får det på tirsdagtusen takk
![]()
God dag
Barnepassen går nok helt supert, flink du er som skal trene!
Det skjønner jegHar ikke prøvd det selv.
Her ble det mer motivasjon bare jeg kom over økningeneda var jeg plutselig halvveis i beinet
![]()