Skravletråd august

Ser bra ut ;)
Ja, men flink for det. Mange barn prioriterer ikke lesing i ferier...
Han prioriterer det pga den konkurransen på biblioteket, de trekker premier blandt dem som har lest minst fem bøker.

Også liker han det, når han får bøker han liker. Norskleksa er gørr kjedelig. Ti setninger av typen "vesle Ola ser ein bil. Pappa har ein raud bil. Ola ser bilen."

Han prioriterer det pga den konkurransen på biblioteket, de trekker premier blandt dem som har lest minst fem bøker.

Også liker han det, når han får bøker han liker. Norskleksa er gørr kjedelig. Ti setninger av typen "vesle Ola ser ein bil. Pappa har ein raud bil. Ola ser bilen."
Så bra da ;) Skal prøve å huske på å sjekke om det er slike konkurranser når våres er i den alderen ;)

Så smart med slike konkurranser da. Må sjekke om vårt bibliotek har noe slikt.

Oi, da trengte du det nok;)
jepp og jeg er trøtt fortsatt :p sånn er det å ha ME. man blir aldri uthvilt uansett hvor mye søvn man får :p ligger å slapper av i sengen med lille N :D

God morgen, damer!!

Her ligger jeg i senga og er trøtt. Lillesøster har vært urolig i hele natt og jeg er trøtt..!

Skal ta med meg begge barna på Elixia etterpå. D blir lillesøsters første gang. Gruer meg litt til å levere henne på barnepassen :o
God dag:D
Barnepassen går nok helt supert, flink du er som skal trene!

Nå sover lille N duppen sin :) kanskje jeg kan sove litt og x)

Back
Topp