Hehe, tror ikke jeg får så mye igjennom der.. Skulle gjerne hatt flere på jobb av og til her også, men der har økonomien stoppet for.Det får du ta opp med Siv Jensen
Vår O'store sjef![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, tror ikke jeg får så mye igjennom der.. Skulle gjerne hatt flere på jobb av og til her også, men der har økonomien stoppet for.Det får du ta opp med Siv Jensen
Vår O'store sjef![]()
Synd det skal være slik i verdens rikeste landHehe, tror ikke jeg får så mye igjennom der.. Skulle gjerne hatt flere på jobb av og til her også, men der har økonomien stoppet for.
Håper du får en flott nattGod natt![]()
Ja, absolutt. Litt for lenge siden sist. Før gjorde vi det nesten hver lørdag.Hihi så kos![]()
Fire i senga er trangt ja. Det går i vår seng, i alle fall til vanlig når jeg ikke har stor mage og bekkenløsning, men det er trangt. Heldigvis sover våre for det meste i egen seng nå. Lille skal jo samsove daSer ikke sånn ut foreløpig. Junior sovna. I vår seng sammen med pappaen. Mini sover også i vår seng pga nattamming. Vet ikke helt hvor jeg passer inn oppi senga nå![]()
![]()
Og jeg sier god morgenEndelig min tur til å si god natt![]()
Flytta junior over i egen seng. Gikk heldigvis braDet er sant
Du får ikke flyttet på noen da?
Ønsker meg større sengFire i senga er trangt ja. Det går i vår seng, i alle fall til vanlig når jeg ikke har stor mage og bekkenløsning, men det er trangt. Heldigvis sover våre for det meste i egen seng nå. Lille skal jo samsove da
Det er noen ganger vi gjorde det, ja. Nå er helsogvis vår så stor (han altså) at han har godtatt at i vår seng kommer han bare om morgenen, på natta skal han være i egen seng. Lillesøster kommer når hun har vært på do, men det er bare en gang i mnd at hun er på do om natta, han er jo nesten hver natt, så vi måtte forklare ham at da skal han gå tilbake til sin egen seng etterpå. Han er sju år, så det går braFlytta junior over i egen seng. Gikk heldigvis bra![]()
6-åringen pleier å komme hvis hun har mareritt, men det løser vi stort sett med å bli med henne inn på rommet hennes og være der til hun sovner igjen. Eldste har ikke kommet inn til meg siden han var 3 år.Det er noen ganger vi gjorde det, ja. Nå er helsogvis vår så stor (han altså) at han har godtatt at i vår seng kommer han bare om morgenen, på natta skal han være i egen seng. Lillesøster kommer når hun har vært på do, men det er bare en gang i mnd at hun er på do om natta, han er jo nesten hver natt, så vi måtte forklare ham at da skal han gå tilbake til sin egen seng etterpå. Han er sju år, så det går bra
La meg og sovnet superrasktFortsatt lys våken her..Skulle helst ha hvert trøtt og lagt meg tidlig. Men sånn går det når man sover så lenge utover dagen...
HyggeligGleder meg til å lese![]()
JaNei, det blir jo bare klønete![]()
Takk for detHahavelkommen hjem da
![]()
Sovnet jeg hahaHahalykke til!
Det blir av og til sånn ja.6-åringen pleier å komme hvis hun har mareritt, men det løser vi stort sett med å bli med henne inn på rommet hennes og være der til hun sovner igjen. Eldste har ikke kommet inn til meg siden han var 3 år.
Junior er et kapittel for seg selv. Vi samsov nesten helt til lillesøster ble født. Begynte avvenningen uka før hun kom. Kom seks uker for tidlig, så rakk ikke helt å komme inn i det.