Skravletråd august

Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Spist borte så slapp det :D huff da :/ hvor er han? :) har ikke noe tips, men lag noe som du har lyst på :)

Spist borte så slapp det :D huff da :/ hvor er han? :) har ikke noe tips, men lag noe som du har lyst på :)
Det er veldig greit ;) Spiste borte her om dagen ;) Da fikk jeg laks stekt i ovnen og potetbiter stekt i panna, veldig godt :) med krydder
Han er på jobbreise i Alta... Første fly går i morgen tidlig.. Hurra for gode muligheter for avgang i finnmark...
Det var det da.. Stikker snart på butikken, så kanskje jeg finner noe som frister ;)

Det er veldig greit ;) Spiste borte her om dagen ;) Da fikk jeg laks stekt i ovnen og potetbiter stekt i panna, veldig godt :) med krydder
Han er på jobbreise i Alta... Første fly går i morgen tidlig.. Hurra for gode muligheter for avgang i finnmark...
Det var det da.. Stikker snart på butikken, så kanskje jeg finner noe som frister ;)
Hørtes godt ut :) å så typisk da :/ håper du finner noe :D

Hehe, må jo prøve å bli ferdig før lillemor kommer ;) Men fant akkurat ut at jeg ikke kan klippe og sy i sengekanten. Den har glidelås i bunnen... Men da kan jeg nok bare ta ut fyllet og så blir det mindre jobb på meg. Håper det fungerer, skal prøve nå. Skal nemlig bare ha senge kant på 3 av 4 sider den første tiden, fordi hun skal ha senga inntil våres.
Flink du er:D
Greit å få det ferdig før lillegull kommer ja;)

Back
Topp