Monique33
Gift med forumet
Jeg skal ha fiskeburgere, men vet ikke helt hva jeg skal lage attåt dem enda....Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha fiskeburgere, men vet ikke helt hva jeg skal lage attåt dem enda....Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Så fintVis vedlegget 133168
Fikk 25% rabatt på Kivat lueelsker luene og denne kan brukes fra 2-5 år også. Godt kjøp
hun fikk og bambi pysj fra h&m
![]()
Vis vedlegget 133169
Kjøpte meg en genser jegbare fordi jeg fortjener det
![]()
Spist borte så slapp detHva skal folk ha til middag i dag?
Det er godt daJeg skal ha fiskeburgere, men vet ikke helt hva jeg skal lage attåt dem enda....
Ikke santSå fintDen er fin den pysjen, så på den i går
![]()
Det er veldig greitSpist borte så slapp dethuff da :/ hvor er han?
har ikke noe tips, men lag noe som du har lyst på
![]()
HihiIkke santelsker bambi
![]()
Det var en god ide ja, tusen takkDet er godt da
Hva med poteter i båter i ovenen og litt salat?
Hørtes godt utDet er veldig greitSpiste borte her om dagen
Da fikk jeg laks stekt i ovnen og potetbiter stekt i panna, veldig godt
med krydder
Han er på jobbreise i Alta... Første fly går i morgen tidlig.. Hurra for gode muligheter for avgang i finnmark...
Det var det da.. Stikker snart på butikken, så kanskje jeg finner noe som frister![]()
Snipp og snapp?HihiDen med de derre ekornene på var også søt, husker ikke hva de heter. Men er fra barnetv, fra gammelt av.
Bare hyggeligDet var en god ide ja, tusen takk![]()
Jepp, fort gjortHeheSå blir det når man jobber natta
![]()
Det er jo altfor lenge siden?!Det tror jeg ikke skader neiSist jeg var utenfor døra uten barn og gravid var en kjapp tur på kino for ett år siden
![]()
Mhm..Hørtes godt utå så typisk da :/ håper du finner noe
![]()
Flink du erHehe, må jo prøve å bli ferdig før lillemor kommerMen fant akkurat ut at jeg ikke kan klippe og sy i sengekanten. Den har glidelås i bunnen... Men da kan jeg nok bare ta ut fyllet og så blir det mindre jobb på meg. Håper det fungerer, skal prøve nå. Skal nemlig bare ha senge kant på 3 av 4 sider den første tiden, fordi hun skal ha senga inntil våres.
Gleder meg til å leseLes når du har tid dubloggfri helg så kommer ikke noe nytt før mandag så du vet det
![]()
Hørtes snadder utSpaghetti og kjøttdeig er alltid godt det med is og gullvaffler til dessert![]()
Ja, er detJepp, fort gjort![]()
TakkFlink du er
Greit å få det ferdig før lillegull kommer ja![]()
Nei, det blir jo bare kløneteJaspesielt om vinteren pga brøytekant. Fant ut at de gadd vi ikke :/