Ja, sant detDet er neppe spiselig, så å kaste en del er fornuftig. Selv i fryser er det begrenset holdbarhet på ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant detDet er neppe spiselig, så å kaste en del er fornuftig. Selv i fryser er det begrenset holdbarhet på ting
Så bra. Vi har jo algefisk som også vasker![]()
Åja, vi synes de er kuleSyns de så så stygge ut når vi hadde de![]()
De skal ikke gå langt under skuldrene. Det har alle sakt vi har snskket med ang bilstoler. Piiittelitt neddom er ok. Men kun littMerkelig altså, for mine har vært helt normalt lange, og de har ikke hatt det minste problem med å ha babysetet (vi tok selvsagt ut babyinsatsen, og det er ikke farlig at de kommer over selefestet med skuldrene altså) til de var godt over året.
Les når du har tid duGjør detikke fått lest bloggen din ennå jeg.. Prøve i kveld
![]()
Spaghetti og kjøttdeig er alltid godt det med is og gullvaffler til dessertHåper dere får noe godt å spise![]()
JaSå kjedelig da![]()
Ungene skal ha pasta og kylling.Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Så deilig.På vei hjem nå![]()
Hørtes godt utUngene skal ha pasta og kylling.
Etter det har lagt seg skal mannen og jeg har biff med pomes frits og asparges![]()
Er vel kun som du sier, en inntektskildeVarte ikke så lenge, veninna kom tilbake fra frisøren, så de så en episode peppa gris sammen før de gikk ut, og der er de enda. de har vært innom et par ganger, men forsvinner ut igjen . jeg og lillesøster som skulle bort og se på fotballgutta og ha med litt kioskpenger... sender med faren penger i morgen, og ser om vi kommer oss en tur bort eller ei. (ikke kiosk til de aktive før etter 15, de får mat, skal ikke spise seg mett på kaker. kiosken er til foreldre som er med. Egentlig et dumt tiltak synes jeg. Ser jo at de tjener penger på det, men hvorofr ha kiosk til "søsken og foreldre" på et sånt opplegg??
Flott tilbudVar innom Barnas Hus i dag.
25% på valgfri vare, og 25% på et klesplagg![]()
Dere er jaggu aktiveGjør nok det. De er ferdige med skolen nå, men det er grilling etterpå, uviss varighet før de kommer hjem, så skal vi ned til naboen som har bursdag, og ... ja, vel, dagen går.
Var innom for å kjøpe smokker og smokke snor siden lille U endelig har funnet ut hva smokken var til, fikk 25% rabatt på snoren siden den var billigst, og så tok jeg med en lur fra Lille lamFlott tilbudkjøpte du noe?
Sushi på oss voksne til kveld.Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Da hadde jeg gått for gutte mat, liker ikke rå fiskSushi på oss voksne til kveld.
Pizza på guttene![]()
Hos svigermorSå deilig.
Hvor har du vært?