Skravletråd august

God morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...

Og så er det mye som i går, gutta på fotball fire timer i dag, og meg og lillesøster her og enten et hun hos naboen eller så er naboen her.

Det regner så gutta blir nok våte. Ferdige klokka tre, så da er det sikkert bad av våt gutt før middag.

Tror jeg må prøve å begynne å strikke til lille...

Også må jeg fylle ut lesepass for eldste og samle alle bøkene fra biblioteket, vi skal en tur å levere bøker og liste over at han har lest minst fem bøker i sommer, i morgen. Det er fristen på "sommerles"

Vi skal møte svigerfar inni byen og dra på piknik :)

Strikker ja, litt på og av. Nå mest av. Drev med et babyteppe i dobbel perlestrikk, men mista liksom motivasjonen etter MA.
Uff da.. Håper på bedre lykke for deg/dere! Og håper du får motivasjonen tilbake :)
Begynte på dobbel perlestrikk på babyteppe selv, mista motovasjonen siden det tar så lang tid å strikke teppe (strikket et teppe til ei venninne i fjor, det tok så lang tid. Men nå strikker jeg store babytepper da, slik at det også kan brukes i barnehage alder). Så fikk ei venninne til å strikke det ferdig med hekle kant, tekst og blomster. Og jeg fikk det for et par tre uker siden :)

God morgen, damer!!

Her ligger jeg i senga og er trøtt. Lillesøster har vært urolig i hele natt og jeg er trøtt..!

Skal ta med meg begge barna på Elixia etterpå. D blir lillesøsters første gang. Gruer meg litt til å levere henne på barnepassen :o
Det går nok fint ;) Kos deg på trening ;)

God morgen. Hva står på planen i dag da? Jeg skal lage frokost nå så snart jeg gidder gå opp (la meg på senga noe jeg var ferdig på badet...) evt så går mobilen snart rom for strøm så da gidder jeg vel...

Og så er det mye som i går, gutta på fotball fire timer i dag, og meg og lillesøster her og enten et hun hos naboen eller så er naboen her.

Det regner så gutta blir nok våte. Ferdige klokka tre, så da er det sikkert bad av våt gutt før middag.

Tror jeg må prøve å begynne å strikke til lille...

Også må jeg fylle ut lesepass for eldste og samle alle bøkene fra biblioteket, vi skal en tur å levere bøker og liste over at han har lest minst fem bøker i sommer, i morgen. Det er fristen på "sommerles"
God formiddag :)
Var der jeg også.. Men nå er jeg oppe og funderer på mat...
Hva skal du strikke?
Så flink han er til å lese da ;)

Hmm.. Da er det ikke lett..
Vi har heller nesten ingen muligheter på vårt rom. Skapene som ødelegger.. Men vi har planer om at jeg og samboeren bytter plass og så skal senga til lillemor stå inntil min nye side med den ene langssiden av sprinkelsenga tatt av eller senket ned(den kan senkes). Da vil sprinkelsenga stå i klem mellom veggen med vinduet og våres seng. Så ingen fare for at hun detter ut... Da blir det type samsoving ;)
Mini her sover jo stort sett natta gjennom, så egentlig kunne hun vel godt ha sovet i egen seng også.. Hmm.. Får tenke litt på det! Prøver å dra nytte av all kosen siden det høyst sannsynlig er siste babyen.. :o

God formiddag :)
Var der jeg også.. Men nå er jeg oppe og funderer på mat...
Hva skal du strikke?
Så flink han er til å lese da ;)
Jeg har begynt på teppe til lille i magen.
0b1677582f161e1ad9c3fa0af08a5fc8

Gutten min har begynt i andre klasse nå, og det er sånne tynne bøker han har lest, altså.

Det første avsnittet der er som jeg skrev det selv for 40 min siden;)

Resten ganske ulikt. Her skinner sola og jeg manner meg opp til en løpetur.
Hva skal du strikke?
Teppe til lille er planen i første omgang

I wish! Kan ikke :(
Jeg lærte meg selv via videoer på nett da jeg ble gravid med eldste. Husket vagt rettmasker fra barndommen, lærte jo som liten...sånn grunnleggende. Nå er jeg relativt flink egentlig, bare ikke så tålmodig...

Back
Topp