Ja, blir andre boller fra novemberBare å sparke seg selv bak![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir andre boller fra novemberBare å sparke seg selv bak![]()
Klart det er slitsomt allikevelUtrolig hvor sliten man kan bli etter en dag ute selv om ungene har oppført seg eksemplarisk
Så langt du har kommet! Dette blir braFargene stemmer ikke da, det ser jo helt rosa ut, det som egentlig er en mørk rød.![]()
Og det gjør du joOm jeg fortsetter så![]()
Håper hun er i full gang med syingenHan HAR reelt sett ikke bunad enda. Han fikk med meg i 35 års gave i fjor sommer, men hun som skulle sy den ble syk og ingenting skjedde på et halvt år, og om hun har begynt igjen er jeg usikker på, hun har ikke akkurat gitt så mye lyd fra seg.... Men han må snart purre, for jeg VIL han skal ha den til dåpen til lille
HihiEr musemor innom her så jeg kan se om jeg finner igjen tallnerd-skryteinnlegget mitt?
Gjort detFjerner strips og skrue, setter på ny lås, og hadde det vært meg, fjernet verdifulle saker derfra om mulig. Og om jeg hadde, festa ei bjelle så den ringer når døra åpnes. Du hører det vel ikke, men kanskje det skremmer litt? Som i "vi det du er der"
Ja det har gått fort i dag.Så langt du har kommet! Dette blir bra![]()
Trillet i Frognerparken, spist på Herregårdskroa og vært på den store lekeplassen der sammen med svigerfar m/familieKlart det er slitsomt allikevel
Hva har dere gjort?
Jeg så det til sluttHihihåper hun ser det
![]()
Huff...liker ikke bekymringer?!Best når de er babyer, så vet man i allefall hvor man har demSnakket nylig med ei dame som sa at det ble bare verre jo eldre barna ble med bekymringene
![]()
Høres veldig artig ut med slikt garn ja102 masker på pinnen, dvs 5250 masker strikket av 48 394 strikket, holder jeg oppe det snittet er jeg ferdig 8.september. DET tror jeg nok ikke at jeg gjør da, men teppet vokser i alle fall, og jeg er helt klart nå over på blå tråd. DEt er gøy med garn som skifter farge.
Fjern skrue, strips OG verdisaker!!Vis vedlegget 133326
Fant låsen til boden vår som ble brutt opp idag og der hang det en strips og skrue ... Hva gjør man med det? Tydelig noen som har merket boden våres :/
Håper hun er i full gang med syingenda blir han fin i dåp!
Har du også bunad?![]()
Det kunne jeg også ønskeHøres veldig artig ut med slikt garn ja
Skulle ønske jeg kunne strikke...
Håper du klarer å gjennomføre detJa, blir andre boller fra november![]()
Har de stjålet julepynten?!Gjort detvi skal legge klærne våres i boden og heller ha babytøyet oppe som vi vil ta vare på sammen med babyutstyr som koster litt
julepynten vår er vekk, men heldigvis ikke så dyrt å kjøpe nytt av det
bjelle har vi så hvorfor ikke
![]()
Ikke jeg hellerHuff...liker ikke bekymringer?!
Baby er helt klart enklest![]()
Høres veldig artig ut med slikt garn ja
Skulle ønske jeg kunne strikke...