Det var ettårsdag for juniorSå koselig da.
Var det du som ble feiret?
det var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ettårsdag for juniorSå koselig da.
Var det du som ble feiret?
det var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!Er egentlig ganske trøtt jeg også.
Kanskje jeg bare skal legge meg, og heller skravle i morgen
Hørtes ut som en koselig dagTrillet i Frognerparken, spist på Herregårdskroa og vært på den store lekeplassen der sammen med svigerfar m/familie
Jeg fikk også til konfirmasjonJa, jeg fikk bunad til konfirmasjonen.
Begge ungene har festdrakter, ikke ekte bunader. Jeg har hatt litt lyst på det, men det er jo rådyrt, og litt lite arvemuligheter, ettersom det i så fall ville vært vi som kjøpte til guttungen, som da evt fetteren kunne arve, men han er bare 1,5 år yngre og slike varer jo en stund, så ikke så mye han ville fått bruk av den. Evt til lillesøster n da, som vi venter ei jente til... men usikker, det blir vel og merke 5 år mellom dem, så det er ikke helt utenkelig da (jentebunaden lages så den varer riktig lenge)
Har ikke strikket siden gryteklutene på barneskolenDet kunne jeg også ønske
Kan bare rett og vrang. Har vel strikket ett skjerf og så sa det stopp![]()
HihiHar ikke strikket siden gryteklutene på barneskolen
Klarte det ikke da, klarer ikke nå..
Jeg fikk også til konfirmasjon
Kjøper ikke bunad til mine små før konfirmasjon om de vil ha da
Bruker festsrakter![]()
Lite. Det er stilleHva skravles det om?
Så koselig daDet var ettårsdag for juniordet var mye oppstyr og han er helt i hundre fremdeles. Så ikke noe soving her enda nei!
Så kjedeligLite. Det er stille
Veldig koselig dagHørtes ut som en koselig dag![]()
Men vi skal vel bekymre oss litt hver dag til vi blir gamle og skrøpeligeIkke jeg hellerDe blir jeg sprø av!
Nei, alle kan faktisk ikke klare detGarnet er absolutt gøy. Akkurat når jeg tenker at "nå må nå vel snart denne lillaen ta slutt, den har vart en evighet", så innser jeg at garnet faktisk er blitt mørkeblått, og noen pinner senere er det en fin, mellomblå farge jeg strikker, og nå... nå venter jeg bare på at det skal gli over i grønn, slikt motiverer jo til å strikke mer og mer. Og dette er bare rettmasker (og et kast) så det kan alle klare, virkelig.
Hadde ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, siden han ikke skjønner noe særlig av det selv enda, men jammen ble det både middag og flere kaker. Så det ble en del jobb likevel, men første bursdagen er jo litt stas da, så må jo feiresSå koselig da
Gleder meg til vi skal gjøre det samme, men her må mannen ta seg av forberedelsene da jeg er på foretingsreise de to dagene før dagen..
Nei, de prøver å sabotere min utfordringStille det er her, driver alle å lader opp til ny måned?
Og det gjør du jo![]()
Jeg snakker om ettårs dagHadde ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, siden han ikke skjønner noe særlig av det selv enda, men jammen ble det både middag og flere kaker. Så det ble en del jobb likevel, men første bursdagen er jo litt stas da, så må jo feiresnår/hva fyller din?
![]()
Jeg har troen på deg, jeg.Nei, de prøver å sabotere min utfordring![]()