Knask
Elsker forumet
Woohoo![]()
så bra! Da må jo d være gullegget
masse lykke til med rugingstiden
![]()
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woohoo![]()
så bra! Da må jo d være gullegget
masse lykke til med rugingstiden
![]()
Da er jeg også ruger![]()
Klinikken sa at egget var veldig bra og mente at dette skulle gå fint. Så da får vi bare vente å se![]()
Det var kun to av eggene som delte seg i fire så det andre skulle de vente noen dager for å se, før de evt frøs det ned.. Husket ikke hva det heter når de venter så lenge med å fryse det.
Men jeg fikk beskjed om at jeg kunne teste meg onsdag om to uker. Jeg trudde det ble regnet fra uttaksdato?![]()
Ringte fra klinikken nå, av 6 egg ut er 5 stk befruktetså da får vi håpe at alle deler seg fint til imorgen, så får jeg noen på frys også
![]()
Så bra!!gratulerer som rugerblastocyst du tenker på kanskje?
Jeg fikk beskjed om å teste meg torsdag om to uker. Blir nok noen dager før det![]()
Kjempeflott resultat. Så bra at eggene dine virker så gode, selv om du har endo. Nå blir det baby![]()
Ringte fra klinikken nå, av 6 egg ut er 5 stk befruktetså da får vi håpe at alle deler seg fint til imorgen, så får jeg noen på frys også
![]()
Takk i lige måde![]()
Yes det heter det
OK. Da stemmer det nok at det er om to ukertålmodigheten blir virkelig satt på prøve
blir nok å teste tidligere jeg å
![]()
På Ullevål blir man bedt om å teste tre uker etter innsett (onsdag 16.9), så lenge kommer jeg aldri i verden til å klare og vente.![]()
Takk i lige måde![]()
Yes det heter det
OK. Da stemmer det nok at det er om to ukertålmodigheten blir virkelig satt på prøve
blir nok å teste tidligere jeg å
![]()
Det var da fryktelig lenge! Hvorfor så lang tid? Skjønner godt du ikke klarer å vente så lenge, hadde aldri jeg klart hellertestetøsa begynner nok å mase snart, er greit å få hvit test etter eggløsningssprøyten før testetøsa starter for fullt
![]()
Da ruger jeg endelig, fikk også to på frys. Det er stas! Ble dog action under innsettet. Du vil ikke se at damen mellom bena dine begynner å rynke panna når hun har satt sprøytetingen med dyrebare dit den skal. Hun sa så at det virket som det var noe galt med sprøyten og hun fikk ikke trykket inn. Kjente angstsvetten sprute spontant av alle porer på kroppen, kjentes i alle fall sånn ut. Takk og lov etter litt mikk og makk fikset hun det![]()
Blir nok november her mest sannsynligvis, kanskje vi får heie på hverandre igjenJeg er satt opp til uttak i desember, og på vent til november hvis det blir plass (håper håper!). Så dessverre ganske lenge til for min del. En del av ventetiden er jo at de vil at kroppen skal hvile litt, noe jeg skjønner sikkert er lurt, selv om jeg helst skulle startet i morgen hvis jeg kunne. Neste runde skal jeg bruke menopur-sprøyter i håp om bedre eggkvalitet, og så ICSI også tror jeg. Må bare håpe at det gjør susen!
Håper du får en plan du blir fornøyd med og at du ikke må vente noe særlig![]()
Ja kanskje det daBlir nok november her mest sannsynligvis, kanskje vi får heie på hverandre igjenKaaaanskje jeg kunne begynne oktober
Her blir det naturlig syklus. Ja vi hadde ICSI så kanskje det gir bedre uttelling!? Håper menopur-sprøyter og ICSI Gjør susen
![]()
Jeg tror ikke hun telte så nøye heller. Hun sa: "Her er høyre eggstokk... Og her er det hvert fall 8 eggposer. Her er venstre, og her er det like mange som på høyre side." Jeg satser på at nedreguleringen har slått ut endo'en helt, og at sprøytene tar full kontroll på modning fremover.Jeg fant denne tabellen fra en engelsk IVF klinikk-side.
Vis vedlegget 130494
Men det er det samme hva som er normalt og snitt og sannsynlighet. Vi skal jo til mai vi!![]()
Denne tabellen, er det hvor mange egg som blir stimulert eller hvor mange de får ut, jeg hadde veldig mange egg, men fikk bare 8 ut som var modne. Ligger jeg i gruppen :4-9 da?
Denne tabellen var hvor mange follikel-anlegg man ser før man begynner med sprøyter, og hva det betyr. Det er når de teller etter nedregulering (eller om de gjør det i starten av en syklus hvor man kun skal bruke sprøyter også kanskje.) Så denne tabellen sier ingenting om antall egg ut.
"Antral folikkel" betyr altså umoden follikel.![]()
Okhehe de sa jo at alt var helt fint hos meg før vi begynte, så da trenger jeg ikke å bekymre meg for det. Venter I spenning på tlf imorgen så nå tenker jeg på alt
![]()