* Innsett i august *

Da er uttaket ferdig, fikk ut 8 egg:-):-) og det gikk kjempebra, kjente ingenting utenom bedøvelsen, likte ikke når de stakk den, det var svært ubehagelig. Men gikk så fort at det var ikke noe problem :-P
Da venter jeg spent på tlf imorgen :-)
Så flott!! :D Gratulerer m vel overstått uttak! Håper på flott befruktning og innsett nå da :D

Å herregud!!!
Ett egg har blitt befruktet!!!!:D :D :D
Eller egentlig to, men det ene var ikke så bra!
Så da blir det jammen meg innsett senere idag!!! Hadde jeg aldri trodd..
Wow!! :D :D så herlig en beskjed!! Rug virkelig vel!! :) :)

Tusen takk :Heartred Ja tror det er lurt å fordøye litt først... Jeg skal ringe inn i dag og høre hva planen er videre. Håper du kommer til så fort som mulig, så satser vi på at neste runde er det vår tur!:Heartred:) Klemmer fra meg til deg!
Jeg er satt opp til uttak i desember, og på vent til november hvis det blir plass (håper håper!). Så dessverre ganske lenge til for min del. En del av ventetiden er jo at de vil at kroppen skal hvile litt, noe jeg skjønner sikkert er lurt, selv om jeg helst skulle startet i morgen hvis jeg kunne. Neste runde skal jeg bruke menopur-sprøyter i håp om bedre eggkvalitet, og så ICSI også tror jeg. Må bare håpe at det gjør susen!
Håper du får en plan du blir fornøyd med og at du ikke må vente noe særlig:)

Jeg er ruger på et flott firedelt egg. :D Jeg fikk 2 på frys, i ett strå sammen. Det siste egget har hengt med, men var ikke godt nok for frys. Jeg fikk også vite at det var 5 egg ut på mandag, og ikke 6. Det ene viste seg å være bare et skall. Så befruktning på 4 av 5 egg, og at alle utviklet seg videre var visst veldig bra. ♥

Fikk med ultralydbilde av væskedråpen som ble plassert i livmoren. ♡

Edit: Det siste egget kan fortsatt ende i fryseren det og, om det deler seg til i morgen. :) I så fall ringer de.

Last edited:
Da er uttaket ferdig, fikk ut 8 egg:-):-) og det gikk kjempebra, kjente ingenting utenom bedøvelsen, likte ikke når de stakk den, det var svært ubehagelig. Men gikk så fort at det var ikke noe problem :-P

Gratulerer med flott resultat på uttak. Lykke til med ventetiden nå. ♡

Jeg er ruger på et flott firedelt egg. :D Jeg fikk 2 på frys, i hvert sitt strå. Det siste egget har hengt med, men var ikke godt nok for frys. Jeg fikk også vite at det var 5 egg ut på mandag, og ikke 6. Det ene viste seg å være bare et skall. Så befruktning på 4 av 5 egg, og at alle utviklet seg videre var visst veldig bra. ♥

Gratulerer!!:)
Så bra, kjekt med noen på frys:)
Da blir det mai på oss;)

Måtte lese gjennom en gang til, mannen mente jeg misforstod. Han har rett.

Jeg fikk to firedelte egg på frys i ett strå, sammen. :) Det siste egget får sjansen på seg til i morgen. De fryser bare fire- eller femdelte egg. Det var bare tredelt. De ringer i morgen om det kommer på frys.

Så bra :D Godt å ha det overstått. Snart ruger du :)

Jeg er ruger på et flott firedelt egg. :D Jeg fikk 2 på frys, i ett strå sammen. Det siste egget har hengt med, men var ikke godt nok for frys. Jeg fikk også vite at det var 5 egg ut på mandag, og ikke 6. Det ene viste seg å være bare et skall. Så befruktning på 4 av 5 egg, og at alle utviklet seg videre var visst veldig bra. ♥

Kjempeflott resultat. Så bra at eggene dine virker så gode, selv om du har endo. Nå blir det baby :)

Da er jeg også ruger :D
Klinikken sa at egget var veldig bra og mente at dette skulle gå fint. Så da får vi bare vente å se :) :)
Det var kun to av eggene som delte seg i fire så det andre skulle de vente noen dager for å se, før de evt frøs det ned.. Husket ikke hva det heter når de venter så lenge med å fryse det.

Men jeg fikk beskjed om at jeg kunne teste meg onsdag om to uker. Jeg trudde det ble regnet fra uttaksdato? :)

Back
Topp