Du og de der isbitene dineStapp mett jammen![]()
men nå ett glass med isbiter
såååå namme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du og de der isbitene dineStapp mett jammen![]()
men nå ett glass med isbiter
såååå namme
Nei jeg kommer til å nekte der å.. Men de kommer til å kjempe hardere der siden det var henne det gikk it over denne gangen å ikke hanNei det håper jeg ikke han får. Guttungen da?
Ja virkeligNav kan kysse seg bak!!
Herligme tooog potetgull
![]()
Ja maxi cosiokei hehe. opplevde ikke vi...maxi cosi??
JaDu og de der isbitene dine![]()
Skjønner at du ikke vil prate for mye om dette I denne tråden. Men gjorde han det samme med henne som han hadde gjort mot gutten din?Nei jeg kommer til å nekte der å.. Men de kommer til å kjempe hardere der siden det var henne det gikk it over denne gangen å ikke han
Hehe flinkaDa var ukesmenyen ferdig...yayyy..mon tro om den blir fullt denne uken da![]()
Nei...Skjønner at du ikke vil prate for mye om dette I denne tråden. Men gjorde han det samme med henne som han hadde gjort mot gutten din?
Du har sagt det med guttungen din, derfor lurte jeg. Kan jeg skyte exn din? Unnskyld at jeg sa det men har ingen annen måte å utrykke meg på.Nei...
Ikke helt det samme.. Han slo sønnen men jenta har han tatt det over i en Annen gate![]()
Nei jeg kommer til å nekte der å.. Men de kommer til å kjempe hardere der siden det var henne det gikk it over denne gangen å ikke han
ahhaha....det er rææva program kan du hilse fra megSambo jubler nådobbel episode av Sveriges verste sjåfør
Hehe jaja da blir det forum å tegning på meg![]()
Tragisk det derJa virkeligikke kan de kreve inn bidrag å ikke kan de gi meg sykepenger mine :/ bah
haha jøye meg...kor langt opp er det til egentlig da?Ja maxi cosimen ser det er veldig forskjellig når folk bytter. Men her vokser han snart ut av cybex sirona setet og tror jeg
![]()
hehe joda for all del...bare skjønneer det ikkeJamen det er godt å ikke u sunt heller
eneste er at jeg flyr jo på do da
![]()
må jo prøveHehe flinkaher er den klar til og med fredag
![]()
Så absolutt. Har ufattelig lyst å gjøre det selv å jeg håper så inderlig at han havner i en ulykke eller noe sånn at de små hadde fått fred!Du har sagt det med guttungen din, derfor lurte jeg. Kan jeg skyte exn din? Unnskyld at jeg sa det men har ingen annen måte å utrykke meg på.
Enigahhaha....det er rææva program kan du hilse fra meg![]()