Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjesper med degGJEEEEEEEEEESP![]()
oohh sikker??? ikke kose litt med han assa??? oh la laHahaha jepphadde ikke akkurat sagt ja takk
litt for spesiell type for meg
![]()
JaAt de skulle gått før 19.00 tenker du??![]()
Ventet hele dagen på en telefon. Å holdt på å styrt med advokaten til xen.. Ikke gøy :/ men fikk heldigvis telefonen jeg hadde venter påmen har ikke vært??
Hahaha nei da hadde jeg heller fiksa den saken selv gittoohh sikker??? ikke kose litt med han assa??? oh la la![]()
Med så mye fint de har I plastikk I dag såHahaha nei da hadde jeg heller fiksa den saken selv gitt![]()
Hahahah ja ikke santMed så mye fint de har I plastikk I dag så![]()
Med tanke på han skal sove da så er jeg helt enig
Flott med pos. tlfVentet hele dagen på en telefon. Å holdt på å styrt med advokaten til xen.. Ikke gøy :/ men fikk heldigvis telefonen jeg hadde venter påå den var positiv
![]()
hahahah veldig enigHahaha nei da hadde jeg heller fiksa den saken selv gitt![]()
Det fjør jeg å.. Men akkurat nå må det bare dra ut i det lange å det breie for min del. Han får ikke ha jentungen før saken er avklart.Flott med pos. tlf![]()
Håper det ordner seg i den saken
Var han jeg hadde I tankene ja, å hvis han bare hadde sovet 20 min, var nok han å trøtt.Med tanke på han skal sove da så er jeg helt enig![]()
Det fjør jeg å.. Men akkurat nå må det bare dra ut i det lange å det breie for min del. Han får ikke ha jentungen før saken er avklart.
Å forhåpentligvis ikke etter det heller ..
Nav kan kysse seg bak!!Enda ikke fått penger fra NAVbah...
Stapp mett jammen![]()
men nå ett glass med isbiter
såååå namme
Var han jeg hadde I tankene ja, å hvis han bare hadde sovet 20 min, var nok han å trøtt.