Skravletråd

Ønsker dere ellers en god morgen og god fredag ^-^
*sliten*

Ønsker dere ellers en god morgen og god fredag ^-^
*sliten*
God morgen å god fredag :D :D det er jammen helg :)

Håper du får en fin dag totoro :)

Her er jeg å dautrøtt :o hadde bare lyst å sove å slettes ikke lyst å stå opp for skole :p haha følte meg litt tenåring igjen der :p

God morgen å god fredag :D :D det er jammen helg :)

Håper du får en fin dag totoro :)

Her er jeg å dautrøtt :o hadde bare lyst å sove å slettes ikke lyst å stå opp for skole :p haha følte meg litt tenåring igjen der :p
Haha - ser den! Her var det katten som sørget for at jeg kom meg opp, da jeg tydeligvis hadde skrudd av alarmen og sov videre :o
Sov en del på sofaen i går, ville trodd jeg var mer uthvilt da?..

Sett den - med en hel del andre dokumentarer på flix om spekkhoggere :/ triste saker..

Ja det er ille, at de bare tenker penger og ikke på hvordan hvalene har det. De er jo ikke slemme, men de er ikke laget for å være i fangenskap.. :(

Ja det er ille, at de bare tenker penger og ikke på hvordan hvalene har det. De er jo ikke slemme, men de er ikke laget for å være i fangenskap.. :(
Nei de er jo absolutt ikke det - synes at det er rart at de virkelig ikke titler på det med finnen på ryggen som nesten ruller seg sammen ("Neida det har ikke noe sammenheng med at de lever i fangenskap i det hele tatt")

Blir likevel fascinert av hvor sosiale og kontaktsøkende de er!

Nei de er jo absolutt ikke det - synes at det er rart at de virkelig ikke titler på det med finnen på ryggen som nesten ruller seg sammen ("Neida det har ikke noe sammenheng med at de lever i fangenskap i det hele tatt")

Blir likevel fascinert av hvor sosiale og kontaktsøkende de er!

Ikke sant og på sea world jugde de om det og sa de fleste ble sånn uansett og det er jo bare tull! Og at de lever lenger i fangenskap for da har de veterinær, ehhm nei, de kan leve like lenge som mennesker i det fri :)

Helt utrolig nydelige dyr! Burde få være i fred :)

Ikke sant og på sea world jugde de om det og sa de fleste ble sånn uansett og det er jo bare tull! Og at de lever lenger i fangenskap for da har de veterinær, ehhm nei, de kan leve like lenge som mennesker i det fri :)

Helt utrolig nydelige dyr! Burde få være i fred :)
Vel, Sea World er vel som alle andre parker, motivert av penger :/

Skjønner dog likevel ikke at de ikke ser at det kan gå galt før..

Så også den med spekkhoggeren som hadde tullet seg bort fra flokken og som bosatte seg ved en liten havneby - der og var det mye tull >< mennesker...

Back
Topp