Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Salte peanøtter men vi var aktive i gårSånn ser det altså ut (update 4.53) før dagens runde med skravlerier:
Undomiel er på 10.plass med 2322 og Malla er på 15.plass med 1915![]()
God morgen å god fredagØnsker dere ellers en god morgen og god fredag ^-^
*sliten*
Haha, ja det var dere virkeligSalte peanøtter men vi var aktive i går![]()
![]()
Haha - ser den! Her var det katten som sørget for at jeg kom meg opp, da jeg tydeligvis hadde skrudd av alarmen og sov videreGod morgen å god fredag![]()
det er jammen helg
Håper du får en fin dag totoro![]()
Her er jeg å dautrøtthadde bare lyst å sove å slettes ikke lyst å stå opp for skole
haha følte meg litt tenåring igjen der
![]()
Sett den - med en hel del andre dokumentarer på flix om spekkhoggere :/ triste saker..
Ønsker dere ellers en god morgen og god fredag ^-^
*sliten*
Nei de er jo absolutt ikke det - synes at det er rart at de virkelig ikke titler på det med finnen på ryggen som nesten ruller seg sammen ("Neida det har ikke noe sammenheng med at de lever i fangenskap i det hele tatt")Ja det er ille, at de bare tenker penger og ikke på hvordan hvalene har det. De er jo ikke slemme, men de er ikke laget for å være i fangenskap..![]()
God morgen!God morgen alle skravlefrøkner![]()
Nei de er jo absolutt ikke det - synes at det er rart at de virkelig ikke titler på det med finnen på ryggen som nesten ruller seg sammen ("Neida det har ikke noe sammenheng med at de lever i fangenskap i det hele tatt")
Blir likevel fascinert av hvor sosiale og kontaktsøkende de er!
God morgen!sovet godt?
Vel, Sea World er vel som alle andre parker, motivert av penger :/Ikke sant og på sea world jugde de om det og sa de fleste ble sånn uansett og det er jo bare tull! Og at de lever lenger i fangenskap for da har de veterinær, ehhm nei, de kan leve like lenge som mennesker i det fri
Helt utrolig nydelige dyr! Burde få være i fred![]()
I dag som I gårJazzzz... Snart rulle ut av senga
jobb i dag?
God morgen og god fredagØnsker dere ellers en god morgen og god fredag ^-^
*sliten*
JaSalte peanøtter men vi var aktive i går![]()
![]()
Takk det sammeGod morgen og god fredag
Håper du får en fin dag![]()
God morgen til deg åGod morgen alle skravlefrøkner![]()
Ja noe måtte jeg jo gjøreTakk det samme
Ser du satte på turbo i går![]()
Hehe ^-^ tenker du ligger godt foran schedule nåJa noe måtte jeg jo gjøre![]()
![]()