Skravletråd

Enig i at det er en jungel - kan jo være greit å følge med på nett-tilbud og slå til på ett til rett pris ;)

Så lenge det ikke er snakk om ye bilderedigering/forstørrelser/spesielle krav til kamera så skal det finnes greie til den prisen - lenge siden jeg har dagdrømt på de sidene (starter som regel med noe overkommelig og ender opp med å ville bruker mer enn det som er rimelig :P)
Jeg har få krav:) ett stk kamera :) merke uvesentlig:) piksler flest mulig:) som og brukervennlig :)

Sambo ville ha svigerfar på besøk på søndag .. Eller hvertfall høre in han ville så da har jeg planlagt middag å jeg :p ikke snakka med dem enda men :p svigermor er ikke så glad i å lage mat å ha er glad i krydder å det er ikke hun :p hehe

I tillegg så jobber hun seint så lurte rett å slett på om jeg skulle be dem begge eller bare han på middag :) ( hun spiser ofte på jobb)

Vis ikke så får jeg å sambo kost oss :p

Sambo ville ha svigerfar på besøk på søndag .. Eller hvertfall høre in han ville så da har jeg planlagt middag å jeg :p ikke snakka med dem enda men :p svigermor er ikke så glad i å lage mat å ha er glad i krydder å det er ikke hun :p hehe

I tillegg så jobber hun seint så lurte rett å slett på om jeg skulle be dem begge eller bare han på middag :) ( hun spiser ofte på jobb)

Vis ikke så får jeg å sambo kost oss :p
Ikke morro når den ene er slik og den andre slik:p

Hadde valgt å kose meg jeg:))

Ikke morro når den ene er slik og den andre slik:p

Hadde valgt å kose meg jeg:))
Hehe nei det er det absolutt ikke :p

Får høre hva sambo mener :) middagen jeg har planlagt er masse smak men lite krydder :) hehe :p så satser på den er bankers for alle ;)

Men blir sent vis vi skal vente på svigermor :p hun er ikke ferdig før 5 på jobb :)

Fikk litt lyst å lage en tre Retters å :p :D

Haha jeg har da ikke gjort så mye :D men ja nå er jeg parkert :) blir nok her resten av kvelden :D skal bare henge opp de klærne ellers nada :D
Hehe, tror ikke vi har samme definisjon av "så mye" ;)
Men som regel, når kroppen sier ifra så har du stort sett gjort nok :P

Hehe nei det er det absolutt ikke :p

Får høre hva sambo mener :) middagen jeg har planlagt er masse smak men lite krydder :) hehe :p så satser på den er bankers for alle ;)

Men blir sent vis vi skal vente på svigermor :p hun er ikke ferdig før 5 på jobb :)

Fikk litt lyst å lage en tre Retters å :p :D
Du er herlig du :))
Hva har du planlagt til middag da?

Skal dere bort å da eller?:)

Neida, ikke langt og mest småturer. men har noen avtaler som jeg vet er kjekk for han:)
Akvariet med ei venninne av meg, åpen barnehage som han gikk i før han begynte i vanlig barnehage, badeland osv.

Back
Topp