Skravletråd

Ånei,migrene høres så grusomt ut:o jeg har heldigvis veldig sjelden vondt i hodet.
Skjønner hva du mener, jeg føler jeg må lade opp til å hente i bhg, for da er det ikke noe hvilehjem på noen timer:P også med jobb i morgen trenger jeg det iallfall. Kjenner jeg gruer meg alt, for jeg tror ikke jeg er " på toppen" av bemanningen i morgen og da kreves det jo mer av meg:(
Jeg pleier p sjeldent å ha det :o så ble redd rett å slett :/

Uff :( håper virkelig det får greit i morgen :( å du må heller gi besjed til dem vis det ikke går :) for du må hvertfall ikke presse deg :)
Er det lang dag du skal ha å?

Har dere fått gjort noe konstruktivt i bv-pausen? :P
Jeg har vert hos fysio :) å så har jeg vert innom jobben å fått fikset det med lønn osv i permisjonen ;) så da skal lønnsbekreftelse snart være på vei :) så da er det bare å ta turen innom dem en dag å få levert selve søknaden :)

Nå sitter jeg i sofaen å koser meg med lunsj :D

apropo navnelapper! Vi har alltid vært veldig fornøyd med askeladden navnelapper. De sitter veldig godt! Men så denne siste gangen jeg bestilte er jeg ikke fornøyd :o De smelter så lett så det blir utydelig skrift og selv om de har smelta så man virkelig skulle trodd de satt godt løsner de i kantene i vask! Trenger flere lapper til storebror, men sendte mail og spurte om de hadde endret på de.. Tenkte at om de hadde det ville jeg bestille et annet sted denne gangen.. Men da sa de at det måtte være noe feil med de jeg hadde fått så de skulle sende meg nye :D Det var jo bra! Var jo ikke det jeg spurte om... :)
Det er jammen god service da :D :D

s-l140.jpg

s-l140.jpg
Så søte :D :D

Å få i butikken sulten er ikke lurt :o haha klarer aldri i verden å spise opp alt det :p

Meeeen jeg fikk tak i druer :D ungene slukte mine i går kveld :o
Så nå ligger det nye i kjøleskapet p koser seg :D

Jeg pleier p sjeldent å ha det :o så ble redd rett å slett :/

Uff :( håper virkelig det får greit i morgen :( å du må heller gi besjed til dem vis det ikke går :) for du må hvertfall ikke presse deg :)
Er det lang dag du skal ha å?
Uff ja det skjønner jeg godt! Syns så synd på alle som sliter med migrene:o
Sjekket vaktlista og det så ut som jeg var på topp likevel:) tror jeg må si ifra at jeg ikke kan gå som grunnbemanning for da må jeg jo ut i stell og dusj og sånt. Lang dag ja, 7.30 til 15.00. Skal absolutt ikke presse meg, jeg må være i form til å ta meg av sønnen min og:-/ heldigvis kommer mannen hjem i morgen, selvom han reiser igjen på fredag. Trodde han ble værende, men han kommer hjemom en tur<3

Back
Topp