Aha ok...for vi har de klistrelappene og er godt fornøyd...med følgende design:Vis vedlegget 131501
Ja de har vi også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha ok...for vi har de klistrelappene og er godt fornøyd...med følgende design:Vis vedlegget 131501
JA hihi de er søte.Ja de har vi ogsåVi har med Olaf fra frost til lillegutt awww de er så søte!!
Jeg pleier p sjeldent å ha detÅnei,migrene høres så grusomt utjeg har heldigvis veldig sjelden vondt i hodet.
Skjønner hva du mener, jeg føler jeg må lade opp til å hente i bhg, for da er det ikke noe hvilehjem på noen timerogså med jobb i morgen trenger jeg det iallfall. Kjenner jeg gruer meg alt, for jeg tror ikke jeg er " på toppen" av bemanningen i morgen og da kreves det jo mer av meg
![]()
Jeg har vert hos fysioHar dere fått gjort noe konstruktivt i bv-pausen?![]()
Det er jammen god service daapropo navnelapper! Vi har alltid vært veldig fornøyd med askeladden navnelapper. De sitter veldig godt! Men så denne siste gangen jeg bestilte er jeg ikke fornøydDe smelter så lett så det blir utydelig skrift og selv om de har smelta så man virkelig skulle trodd de satt godt løsner de i kantene i vask! Trenger flere lapper til storebror, men sendte mail og spurte om de hadde endret på de.. Tenkte at om de hadde det ville jeg bestille et annet sted denne gangen.. Men da sa de at det måtte være noe feil med de jeg hadde fått så de skulle sende meg nye
Det var jo bra! Var jo ikke det jeg spurte om...
![]()
Jeg har fått en pigmentflekk i panna:O
WeeeOhhh fikk nettop hentemld. fra BesafeOh la la
![]()
Jaja, hehe
Yes så den hentes etterpåWeee![]()
det var kjapt å det
![]()
![]()
DruedillaÅ få i butikken sulten er ikke lurthaha klarer aldri i verden å spise opp alt det
Meeeen jeg fikk tak i druerungene slukte mine i går kveld
Så nå ligger det nye i kjøleskapet p koser seg![]()
Finnes verre tingJaja, hehe![]()
Så sinnsyktDruedilla![]()
Uff ja det skjønner jeg godt! Syns så synd på alle som sliter med migreneJeg pleier p sjeldent å ha detså ble redd rett å slett :/
Uffhåper virkelig det får greit i morgen
å du må heller gi besjed til dem vis det ikke går
for du må hvertfall ikke presse deg
![]()
Er det lang dag du skal ha å?