HeheheNei, han blir full av f.. når man gjør slikt med han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheheNei, han blir full av f.. når man gjør slikt med han![]()
Nååh søte da <3 godt med litt kosNå har han kommet inn å blitt ligge på fanget pus)
For han jaNååh søte da <3 godt med litt kos
Får se rerun, vet de har med folk som driver med pole Fitness, er så utrolig stilig å se på ^-^Begynner norske talenter i dag altså? Skal dere se på?
HahahahaFor han ja![]()
Ikke like morro når jeg må tisse![]()
Ja blir ikke lenge til det blir senga her åBare se en episode til nå så får jeg komme me i sengtrøtt som en dupp men jeg bare måååå se en til
![]()
Hehe, ja det er jo lov å håpeHehehe det gjør jeg åhehe krysser fingrene for at vi slipper unna det verste
Har ikke noe valg når en av hovedrollene havner i en ulykkeJa blir ikke lenge til det blir senga her å![]()
Hehe, typiskBare se en episode til nå så får jeg komme me i sengtrøtt som en dupp men jeg bare måååå se en til
![]()
Så flink du har vert daDa har jeg rydda litt, hengt opp klær, spist og dusja. Nå har jeg faktisk lagt meg. Ble både senere enn jeg hadde tenkt og mindre skravling enn jeg hadde tenkt. Får ta det igjen i morgen?![]()
Hehehe da er det nok en sjangs for det jaHehe, typiskHar akkurat lagt meg jeg
mannen ligger på sofaen og ser fotball. Jeg mistenker han for å ha sovna der nede
pleier ikke være så stille når han ser kamp
![]()
Bare se en episode til nå så får jeg komme me i sengtrøtt som en dupp men jeg bare måååå se en til
![]()
For spennendeHehe spennende?![]()
Det har jeg åMen nå har jeg ploppet oppi senga mi og skal snart sove![]()