AlleGodeTingeErTre<3
Forelsket i forumet
Dagens ikmere![]()
♢Tirsdag 18.08
kaia000
Hope90, pp42
BiensBlomst
Hva viste testen din i dag Hope90?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens ikmere![]()
♢Tirsdag 18.08
kaia000
Hope90, pp42
BiensBlomst

Akkurat sluttet på p-pille, så tar vel kanskje litt tid før syklusen kommer i gang igjen. Jeg ønkser uansett alle dere andre masse lykke til!! 
:-(Plutselig har jeg begynt å spotte... Haff. da er løpet kjørt denne gangen også. møkk!
Hehe! Jeg sa til samboeren min her om dagen at jeg hadde så ømme pupper så kanskje det var håp denne mnd. Svaret var "ja, det hadde du forrige måned og, og du vakke gravid da." For en støtte!Jeg har visst begynt å halusinere
Tok en billigstrimmel i dag og så etter kanskje et minutt en svak, svak strek. Ble veldig usikker da jeg syntes den virket for smal, men den syntes godt i alle lys, både vinduet og på badet.
Da jeg stolt skulle ta bilde og vise til dere, klarte jeg ikke å fange opp stripen. Gikk inn på badet igjen, og nå så jeg ikke stripa der heller. Bare noen ujevne hakk som ikke lignet noen stripe i det hele tatt.
Har barneønsket fått meg til å begynne å halusinere?![]()
Den var negativHva viste testen din i dag Hope90?![]()
Haha det sier sambo til meg ogsåHehe! Jeg sa til samboeren min her om dagen at jeg hadde så ømme pupper så kanskje det var håp denne mnd. Svaret var "ja, det hadde du forrige måned og, og du vakke gravid da." For en støtte!
Vi klarer nok å innbille oss det meste bare vi vil det nok! Men hvis tr ikke har kommet enda er det vel håp hos deg?![]()
NeiDen var negativSå det blir nok en ny pp
![]()
Vi får ha bedre lykke neste ppKan sette meg på tr
Jeg har ikm på søndag. 12 dpo idag. Har hatt stikking i lysken de siste dagene og vært øm i puppene. Idag kom det blank, hvit-gulaktig væske ut av puppene. Hmm! Fikk sommerfugler i magen og håper jo på det beste, men aner jo ikke om det alltid har vært sånn eller om det kom nå. Har jo ikke akkurat håndpumpet puppa siden 4-åringen var liten.Har ikm mensen imorgen,noen flere som har? dine symptomer? eller har testet positivitet? har ingen tester hjemme, bestilte billig graviditetstester på ebay for nesten 30 dager siden og har ikke fått de enda :/ om de ikke kommer imorgen ettermiddag må jeg kjøpe på apoteket. Noen som vet hvilket som er best og rimelig? med nr.1 brukte jeg clearblue med uke indikator, da var jeg 5 uker på vei da jeg tok testen for først gang.
Jeg og, hadde lyst til å holde meg litt til. Har jo ikm på søndag, da vet man jo for sikkert om tr kommer. Men når du skriver du vil teste imorgen, får jeg veldig lyst på en testedate!jeg har vært kvalm noen dager nå, halsbrann og stikninger i magen.. vurderer å ta en test imorgen tidlig...
Jeg og, hadde lyst til å holde meg litt til. Har jo ikm på søndag, da vet man jo for sikkert om tr kommer. Men når du skriver du vil teste imorgen, får jeg veldig lyst på en testedate!![]()
![]()