Negativ i dag ca.12 DPO. IKM i morgen. Ingen graviditetssymptomer, nesten ingen mensen murringer.
Blir spennende...
krysser fingrene for positiv test imorgen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ i dag ca.12 DPO. IKM i morgen. Ingen graviditetssymptomer, nesten ingen mensen murringer.
Blir spennende...
Takkkrysser fingrene for positiv test imorgen da![]()
Bedre lykke neste pp ♡Da kan du føre meg opp på tr. En uke før tia. Like greit når den først skulle komme, for da kommer ikke el mens jeg er bortreist.
Ja!! Helt enig! Dette blir spennende da!Noen få timer igjen damer så er det vår turnår jeg tenker tilbake har det jaggu gått fort
![]()
Bedre lykke neste pp ♡
Masse lykke til alle sammenDa er uka vår hermåtte vi få oppleve masse positive tester denne uka
![]()
Dagens ikmere
♢Mandag 17.08
Sinita79, pp 22
Pilot, pp6 etter SA
Belle58, pp 2
Medax
Mangomamma, pp1
Lykke til!! :-DDa er uka vår hermåtte vi få oppleve masse positive tester denne uka
![]()
Dagens ikmere
♢Mandag 17.08
Sinita79, pp 22
Pilot, pp6 etter SA
Belle58, pp 2
Medax
Mangomamma, pp1
Da kom mensen. Jeg flytter til uke 37. Lykke til videre alle sammen!Lykke til!! :-D
Vært kvalm og uggen i flere dager alt. det kommer og går i bølger.Har det kommet noe kvalme hos dere andre enda?
Klarer ikke å huske når jeg fikk det forrige svangerskap. Og nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt.
Men, jeg er superøm i puppene, igår og idag! Så det er jo et godt tegn.
Spennende! Jeg har ikke ikm før på søndag, men begynner å føle litt syptomer (hvis det ikke bare er ønskesymtpomer da)Vært kvalm og uggen i flere dager alt. det kommer og går i bølger.
Ja, det har jeg også hatt. Stikking innenfor venstre hoftebein. Og veldig ømme brystvorter. Lov å håpe denne pp da!! :-DØmme brystvorter og stikking i lysken! Tester på torsdag![]()