◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Den velkjente hodepinen er her, så kommer vel kvalmen også og mensen. Negativ test uansett hvilket lys jeg så den i. Eneste positive er at livmortappen er høy og lukket..

Hmm aner litt ugler i mosen her :) nå er jeg så trøtt på dagene at jeg sovner av uansett hva jeg gjør omtrent. I tillegg stikker det i lysken og murrer i ryggen. Min elskede kaffekopp smaker dritt og daer det noe rart!! Ikm og testedag i morgen :D

Hmm aner litt ugler i mosen her :) nå er jeg så trøtt på dagene at jeg sovner av uansett hva jeg gjør omtrent. I tillegg stikker det i lysken og murrer i ryggen. Min elskede kaffekopp smaker dritt og daer det noe rart!! Ikm og testedag i morgen :D
Oi oi oi! Jeg og har fått litt avsmak av kaffe, og jeg kan drikke opptil 7 kopper om dagen :-O Har trappet ned siden forrige pp og nå drikker jeg helst te, har ikke engang lyst på kaffe. I tillegg holdt jeg på å kaste opp av røyklukta som seig inn i lokalet i helgens bryllup. Lykke til med testing imorgen!!!

Oi oi oi! Jeg og har fått litt avsmak av kaffe, og jeg kan drikke opptil 7 kopper om dagen :-O Har trappet ned siden forrige pp og nå drikker jeg helst te, har ikke engang lyst på kaffe. I tillegg holdt jeg på å kaste opp av røyklukta som seig inn i lokalet i helgens bryllup. Lykke til med testing imorgen!!!
Haha ja når kaffen blir stygg da er det noe som skjer!! :D hva skal man gjøre da liksom når man er så trøtt :sleep011

Haha ja når kaffen blir stygg da er det noe som skjer!! :D hva skal man gjøre da liksom når man er så trøtt :sleep011
Haha! Ja, si det!
Jeg har byttet ut kaffen med tre typer te; sort te til frokost fordi den har koffein i seg. Grønn te til lunsj for den er bra for fordøyelsen! Og kamille-te til kvelds for å bli søvnig. Det funker ganske greit! Men i forhold til kaffe gir det jo lite effekt. Men jeg har nok drukket så mye kaffe over så mange år at jeg tror neppe kroppen min reagerte noe særlig på det koffeinet uansett :-P
Etter noen uker med kun te får jeg kaffeskjelven av en halv kopp!

Dro på en mini ferie og tok ikke med gtester. Tester nok på torsdag igjen, tror jeg er 10 dpo da:)

Back
Topp