Gullbolla
Betatt av forumet
Fordi vi bare måååååå....!Jeg gikk på en testesmell i dag- 8dpo... Selvfølgelig var den blenda.. Vet ikke hvorfor jeg tok den egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi vi bare måååååå....!Jeg gikk på en testesmell i dag- 8dpo... Selvfølgelig var den blenda.. Vet ikke hvorfor jeg tok den egentlig![]()
Når har du ikm?9 dpo i dag, og har egentlig lov til å teste i morgen, selv om jeg ikke skal det... Hadde fortrengt hvor sterk testetrangen er, så nå blir jeg nesten bekymret for meg selv![]()
Spennende! Jeg har søndag! ;-) Tror nesten jeg ryker på en test imorgen tidlig..Lørdag![]()
Spennende! Jeg har søndag! ;-) Tror nesten jeg ryker på en test imorgen tidlig..
Oi oi oi! Jeg og har fått litt avsmak av kaffe, og jeg kan drikke opptil 7 kopper om dagen :-O Har trappet ned siden forrige pp og nå drikker jeg helst te, har ikke engang lyst på kaffe. I tillegg holdt jeg på å kaste opp av røyklukta som seig inn i lokalet i helgens bryllup. Lykke til med testing imorgen!!!Hmm aner litt ugler i mosen hernå er jeg så trøtt på dagene at jeg sovner av uansett hva jeg gjør omtrent. I tillegg stikker det i lysken og murrer i ryggen. Min elskede kaffekopp smaker dritt og daer det noe rart!! Ikm og testedag i morgen
![]()
Haha ja når kaffen blir stygg da er det noe som skjer!!Oi oi oi! Jeg og har fått litt avsmak av kaffe, og jeg kan drikke opptil 7 kopper om dagen :-O Har trappet ned siden forrige pp og nå drikker jeg helst te, har ikke engang lyst på kaffe. I tillegg holdt jeg på å kaste opp av røyklukta som seig inn i lokalet i helgens bryllup. Lykke til med testing imorgen!!!

Haha! Ja, si det!Haha ja når kaffen blir stygg da er det noe som skjer!!hva skal man gjøre da liksom når man er så trøtt
![]()
:-( Bedre lykke neste pp!Tr her![]()
Bedre lykke neste pp kjære deg ♡Tr her![]()
Du er ført oppKan noen putte meg inn på ikm 21.08?![]()
Spennende! Heier på deg!Ingen tr og ikke testet I dag. Ikm I morgen og da blir det test![]()
Tusen takkSpennende! Heier på deg!![]()