Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Kjør i vei!
Oppfordrer alle til å holde skravlingen innenfor skravletrådene, så slipper vi så mange tråder som flyter ned :)
Lykke til alle sammen!
 
Jeg er KLAR! :D
 
Satser på å bli klar til mandag :p
 
Har levd livet noen uker nå, men på mandag er det stopp :) gleder meg til å komme skikkelig igang;)
 
Har levd livet noen uker nå, men på mandag er det stopp :) gleder meg til å komme skikkelig igang;)
Jeg også kjenner jeg gleder meg. Ikke minst for å kjøre en detox av kroppen. Stappa i meg så mye tull at jeg føler jeg oser gift :O
 
Fikk pressa meg inn i siste liten i krigen. Kjekt å sjå mangen "gamle" nick igjen :D og glede meg til å bli kjent med nye :D

Skal bli utrolig godt å komme seg i gang igjen no. :)
Så kjekt at du ble med :D
 
Samme her. Datt heilt ut i sommer :(

Off, ja etter jul har vært et hardt halvt år. Klarte å pådra meg kyssesjuken på et eller anna vis. Så har ikke fått trent og bare spist drit. :( deprimerande.
 
Off, ja etter jul har vært et hardt halvt år. Klarte å pådra meg kyssesjuken på et eller anna vis. Så har ikke fått trent og bare spist drit. :( deprimerande.
Men NÅ skal det bli bra ;)
 
Jepp. Har fått meg tredemølle i hus og komt godt i gang med den. E blitt ganske gode venner :D så gleder meg til utfordrings poeng :D
Så flott :) Her må jeg tørke støv av ellipsemaskinen :p
 
Skal dere følge et spesielt kosthold?
 
Jeg prøver for harde livet å følge Grete Roede, men jeg er alt for dårlig til å veie maten...
Hvilken meny følger du? Tenker litt på den jeg også. Prøvde lavkarbo et par uker men det var ikke noe for meg. Ble helt dårlig av så mye egg og fett og var så mye begrensninger på hva som kunne spises.
 
Jeg er så kresen i matveien at jeg ikke kan følge noe spesielt kosthold, men MÅ kutte ned på sukkeret! Er altfor glad i brus og andre søtsaker
 
Back
Topp