◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Sniker litt her, men ville dele historien til tanta mi. Dette skjedde for 5 år siden ca. Hun oppdaget en kul/hardhet i brystet og gikk til legen. Fikk hastetime på sykehuset som deg og skulle ta mammografi. På sykehuset spurte de om hun kunne være gravid, noe hun ikke trodde da hun gikk på p-piller. De ville allikevel at hun skulle ta en test, da man ikke skal ta mammografi eller annen røntgen ved graviditet. Testen var positiv og det var ikke kreft, bare melkekjertel/brystvev! Så ikke mist håpet og bli for redd, det er mulig for leger å ta feil! Fortell de på sykehuset at du ikke går på prevensjon og potensielt kan være gravid, så tar de det med i vurderingen. Ønsker deg all lykke til! Håper testen blir positiv for deg :)

Takk for svar! :) og tusen takk! :D
Det var en fin historie, som endte godt! Jeg skal huske på det neste uke. Har fått time dagen etter ikm, så jeg får teste begge dager!
Klumpen har blitt større, og den har blitt vondere! Men satser på at det er midlertidig. Får ikke reise fra sykehuset før jeg har fått svar i hvertfall! :)

Det var en fin historie, som endte godt! Jeg skal huske på det neste uke. Har fått time dagen etter ikm, så jeg får teste begge dager!
Klumpen har blitt større, og den har blitt vondere! Men satser på at det er midlertidig. Får ikke reise fra sykehuset før jeg har fått svar i hvertfall! :)
Lykke til! Håper alt går bra!

Tok en a1 på ettermiddagen. Hadde ikke tisset på 4 timer. Men der var ikke noe tegn til noe;-p så da håper jeg att det var pga det ikke var morgen urin;-p å att det jeg ser i bt er ekte :-p håper på litt strek i morgen ...

Den har iallefall de samme testen som billige tester. Men den testen jeg linket til har jeg aldri sett før.men etter 100 skyggestreker det siste året er jeg blitt skeptisk til tester i det hele tatt.
Men om de er bra så kanskje jeg må prøve ut noen
Det skjønner jeg godt du er. Skygge streker er noe møkk

Jeg tror jeg ryker på en digital test idag. Klarer ikke vente mer... :-O :-O
Forrige gang kjente jeg på hele kroppen at jeg var gravid og var helt sikker selv om jeg tok en ganske sen test som var negativ. Og da var jeg gravid.

Denne gangen tror jeg at jeg venter mer på det og leter etter symptomer, selv om jeg ikke helt tror jeg er gravid denne runden.

Ja, så nå går jeg på badet og tester. ;-)

Sniker litt jeg også! Jeg fant en klump i brystet for en del år siden, jeg kunne flytte den litt rundt og den var øm. Jeg sjekket den og det var en godartet svulst. Legen sa at gjør de vondt er det et godt tegn :) Håper jo heller du er gravid da ;) Lykke til!

Hyyl.. så utrolig irriterende. Siste bten jeg har skulle jeg bruke nå i dag. Å når jeg opnet den er det 5 små hakk i den.. akkurat der test streken skal komme. Brukte den.. å ingenting å se. Meen hadde jo aldri stolt på den heller! :-/

Hm syns jeg så ett eller annet innen tidsfristen på denne, men rakk ikke tyde før 10 min etter fordi mini våknet og trengte dohjelp ;)

Men når jeg ser på den nå er det noe der....la den i vinduskarmen og da syns jeg iallefall jeg ser noe, men dette er vel en sånn typisk skyggestrek? Spottert jo litt ferskenfarget utflod igår også...
f0a7b4120a523b89366a8113b560d583

Hm syns jeg så ett eller annet innen tidsfristen på denne, men rakk ikke tyde før 10 min etter fordi mini våknet og trengte dohjelp ;)

Men når jeg ser på den nå er det noe der....la den i vinduskarmen og da syns jeg iallefall jeg ser noe, men dette er vel en sånn typisk skyggestrek? Spottert jo litt ferskenfarget utflod igår også...
f0a7b4120a523b89366a8113b560d583
Der ut som et hakk. Lys på den fra siden med mobil lukten så der du om det er hakk eller strek.

Var bare så sinnsykt typisk for jeg syntes jeg skimtet noe før tidsfristen men fikk liksom ikke sett ordentlig før jeg måtte hjelpe mini og innen jeg kom tilbake var jo tidsfristen Long gone

Back
Topp