Sniker litt her, men ville dele historien til tanta mi. Dette skjedde for 5 år siden ca. Hun oppdaget en kul/hardhet i brystet og gikk til legen. Fikk hastetime på sykehuset som deg og skulle ta mammografi. På sykehuset spurte de om hun kunne være gravid, noe hun ikke trodde da hun gikk på p-piller. De ville allikevel at hun skulle ta en test, da man ikke skal ta mammografi eller annen røntgen ved graviditet. Testen var positiv og det var ikke kreft, bare melkekjertel/brystvev! Så ikke mist håpet og bli for redd, det er mulig for leger å ta feil! Fortell de på sykehuset at du ikke går på prevensjon og potensielt kan være gravid, så tar de det med i vurderingen. Ønsker deg all lykke til! Håper testen blir positiv for deg![]()
Takk for svar!
Det var en fin historie, som endte godt! Jeg skal huske på det neste uke. Har fått time dagen etter ikm, så jeg får teste begge dager!
Klumpen har blitt større, og den har blitt vondere! Men satser på at det er midlertidig. Får ikke reise fra sykehuset før jeg har fått svar i hvertfall!