Skravletråd august

Fortsatt her jeg :) bare mellom kos og legging

Jaa :) :) Nå håper jeg bare hun våkner for å spise klokken 12 så vi kan gå å legge oss for natta og sove leeenge :) Tviler for det kommer til å skje, men det er vel lov å håpe ;)

Jaa :) :) Nå håper jeg bare hun våkner for å spise klokken 12 så vi kan gå å legge oss for natta og sove leeenge :) Tviler for det kommer til å skje, men det er vel lov å håpe ;)
Satse på det. Husker hvordan det der var. Min sønn sov så korte intervaller. Gikk trøtt i et år :P

Så bra!
Kanke sove vekk sommernatta!
Skal visst være meteor regn i natt.
Dårlig på å få med meg sånt altså. Nå skal det sies at jeg fikk med meg solformørkelsen og brant opp øya mine. Nysgjerrig uten uv briller vettu! Må gå åt skogen det! :P

Satse på det. Husker hvordan det der var. Min sønn sov så korte intervaller. Gikk trøtt i et år :P

Til nå har det vært at hun våkner og skal ha mat annenhver time. Blir mange turer til kjøkken og ordne flaske og styre :p men hun er da bare snart 6 uker, så er jo enda "håp" :p

Det er alltid lov å håpe!

Dårlig på å få med meg sånt altså. Nå skal det sies at jeg fikk med meg solformørkelsen og brant opp øya mine. Nysgjerrig uten uv briller vettu! Må gå åt skogen det! :P
Hahaha, her var det helt overskya så merka bare at det ble litt mørkere. :p
Tenkte jeg skulle ut å se på himmelen neste gang jeg må tisse. Har lagt meg da, men må nok på do to ganger til før jeg kan sovne, tenker jeg.

Nei, har mellomlanda i sofa mellom jobbing og legging :p
Jobbing på senga må være forbeholdt epostlesing når man er syk...
Hehe skjønner og ja! :P
Selvom jeg er fæl til å sjekke epost om kveldene:D

Til nå har det vært at hun våkner og skal ha mat annenhver time. Blir mange turer til kjøkken og ordne flaske og styre :p men hun er da bare snart 6 uker, så er jo enda "håp" :p
Å det går seg nok til. Var sånn her lenge og, men jeg hadde melk de første månedene så slapp flaskemaset i begynnelsen! Har du flaskevarmer? Hørt at det er gull til natteflaskene men ikke brukt det:-)

Hahaha, her var det helt overskya så merka bare at det ble litt mørkere. :p
Tenkte jeg skulle ut å se på himmelen neste gang jeg må tisse. Har lagt meg da, men må nok på do to ganger til før jeg kan sovne, tenker jeg.
Minst! :P Skal ikke det liksom gå over litt i andre tri før det kommer tilbake når ungen er større?

Minst! :P Skal ikke det liksom gå over litt i andre tri før det kommer tilbake når ungen er større?
Kan være vi er så heldige at vi bare hopper over den biten. :p
Og kan være jeg har utvikla overaktiv blære de siste 3 mnd. :rolleyes:

Innom for å si heeei, jobber livet av meg for en viktig prøve på jobben. Kommer sterkere tilbake snart :)

Kan være vi er så heldige at vi bare hopper over den biten. :p
Og kan være jeg har utvikla overaktiv blære de siste 3 mnd. :rolleyes:
Det kan også være. Alt er jo normalt nå ;)

Jeg må sove. Siste innspurt i morgen før jeg faller om med bv app på sofaen og blir der :P

Ja jeg har ommøblert og vi har kost oss med is :) håper hun er bedre i morgen !! Duda? :)
Satser på det!
Gøy å ommøblere, og så får man gjort så nøye rent! :p
Har gått en lang tur i skogen, fått unna litt husarbeid og ellers bare slappa av. Lada opp til helga! :D

Back
Topp