Skravletråd august

Samme her :)

hva har du gjort på i dag?

Har vært på babyshop og bestilt ny bilstol til yngste. Tok med meg eldste så vi hadde litt alenetid. Spiste lunsj på Big bite og kjøpte oss godis på godtebutikken.

Så har jeg og yngste slappet av på verandaen mens mannen har gjort noe greier og eldste har vaska plaskebassenget :)

Hva har du gjort idag da?

Har vært på babyshop og bestilt ny bilstol til yngste. Tok med meg eldste så vi hadde litt alenetid. Spiste lunsj på Big bite og kjøpte oss godis på godtebutikken.

Så har jeg og yngste slappet av på verandaen mens mannen har gjort noe greier og eldste har vaska plaskebassenget :)

Hva har du gjort idag da?
Høres ut som en behagelig dag:) Herlig med litt alenetid! Det trenger både barna og vi :)

Har ikke gjort stort, egentlig. Gikk en tur bort på senteret, fikk kjøpt nye solbriller. Så har vi slappet av på terrassen, før jeg laget middag og mannen klippet gresset. I kveld har jeg endelig fått ryddet litt på hobby/rote-rommet og laget et kort til er bryllup i helgen.

Jeg har veldig lyst på hund.
Jeg er oppvokst med hund og savner det veldig.
Jeg har til og med bestemt meg for hvilken rase jeg vil ha.

Vel det bor en slik en i nærheten av oss og det har et ekstremt godt lyne.
Jeg har spøkt med at dersom hun skal ha valper så skal jeg har en av dem!

Vel hun er nå svanger....
Hvordan overtale mannen?
Du kan jo gjøre slik min mann gjorde med meg. Han sa vi skulle passe en hund i 2 uker, så ble det 3 og 4 og til slutt innsåg jeg at hunden var kommet for å bli..

"Dumme" mannen.

Jeg har i smug sett litt på kostholdet mitt, og gjort noen små endringer for å redusere mitt kaloriinntak litt.
Veldig enkelt, mindre smør på brødskiver og knekkebrød, mindre smørøye på havregrøten og mindre smør/olje når jeg lager middag.
Har dere peiling på hvor mye kalorier det er i smør og oljer...
Itillegg har jeg kuttet ut småspising og redusert sjokolade mengden.

Mannen vet ikke noe, tenkte at dersom det fungerer vil han få seg en overraskelse etterhvert.
Og nå kom han med potetgull, det er nei, nei for meg det.
Og ikke nok med det, han spiste litt, satte det ved siden av meg og gikk
Det var ikke snilt gjort! Har sagt til mannen at han ikke får lov til å kjøpe sjokolade til meg.... men han gjør det like vel:( kanskje han prøver å feite meg opp?

"Dumme" mannen.

Jeg har i smug sett litt på kostholdet mitt, og gjort noen små endringer for å redusere mitt kaloriinntak litt.
Veldig enkelt, mindre smør på brødskiver og knekkebrød, mindre smørøye på havregrøten og mindre smør/olje når jeg lager middag.
Har dere peiling på hvor mye kalorier det er i smør og oljer...
Itillegg har jeg kuttet ut småspising og redusert sjokolade mengden.

Mannen vet ikke noe, tenkte at dersom det fungerer vil han få seg en overraskelse etterhvert.
Og nå kom han med potetgull, det er nei, nei for meg det.
Og ikke nok med det, han spiste litt, satte det ved siden av meg og gikk

Så flink du har vært!

Så fort uka her er over så må jeg ta meg sammen!!

Back
Topp